Doktor bana tutanak tutacağını söyledi nedir bu tutanak bilgisi olan var mı?

Özel hastaneye gittim, şikayetimi anlattım zehirlenmişsin dedi akabinde işe gidemediğim için bir günlük rapor istedim. 2 seçeneğin var ya sana serum yazarım gider serum yersin rapor yazarım ya da serum almam dersen ilaç veririm ama rapor yazmam. Ben de dedim ki , siz işi ticariye dökmüşsünüz sizi şikayet edicem. Hasta hakları birimine geldim. Daha sonra doktor geldi ve ben rapor vermedim diye şikayet ediyor beni tutanak tutucam dedi. Neyse ben şikayetimi iletip hastaneden ayrıldım. Ama tutanak tutulsa bana imza attirilirdi heralde değil mi? Bişey verilmedi. Bilgisi olan yorum yapabilir mi?

Doktor bana tutanak tutacağını söyledi nedir bu tutanak bilgisi olan var mı?
Cevapla