8.30 a boyayacak renk Katologundan baktık bu renk olsun dedim koyultmak istiyorum aradaki grileri ne renk çıkar ortaya bu aradaki renkler koyulucak kendi dip renginde biraz açık bi renk olucak dedi fakat rengin hangi renk olduğuna bakmamışim ne renk oluyo
Kuaför bu grileri kapatmak için saçımı 8.30 a boyayacak nasıl bi renk ortaya çıkar?
Renk kataloğundan baktık bu renk olsun dedim ve rengin hangi renk olduğuna bakmamışım ne kadar çelişkili cümleler ya. Baktığın renkten haberin mi yok?
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya adını okumamışim ama numarası 8.30 mus ben dikkat etmemişim adına kuaförde 8.30 dedi gözüm tam görmediği için adını okuyamamisim oda söylemedi ama koyu bi renk yani sadece onu biliyorum
Ama bilemedim dediki aradaki griler koyulucak dip rengin biraz açık olucak söyliyim dedi günüde aldım bide 200 TL ye boyicak cila yapamazmis napsam bilmiyorum
Yok çıkmıyor ya 8.3 bal köpüğü diyor bu 8.30 farklı markaların çıkıyor koyu sarı yazıyor ama o baktığımız katalogdaki denk daha koyuydu sarı gibi degildi
Bal köpüğü yapıcaz dedi bi kaç ton gösterdi baktım onu seçtim sıcak bi ton olsun dedim 8.30 tamam dedi ama ne renk bilemedim bakıyorum ama nette çıkmıyor kuafördeki katolog renkleri farklımı oluyor
Bazı markalarda kahve gosteriyo aynı dediğin gibi sıcak. Öyle istediğin için aralarda ışık vurmuş gibi olucak. Yine de yapmadan kuaföre sor boyası nasıl nasıl olck diye
Sordum dediki bu aradaki renkler bi tık koyu olucak dip renginde biraz açık olucak cila yapamiyomus paketleri ince attığı için bu rengide ben sevemedim koyulmak istiyorum dedim tüm saçını boyicaz tekrar ayırıp yapamam o araları dedi
Bu nasıl kuaför onu yapamam bunu yapamam, sana boyatsin tam olsun. Ben olsam gitmezdim ayrıca üstü açık aşağısı koyu çok komik gorunuyo benden soylemesi. Başka yere gitme şansın varsa git lütfen
Kendi yapmıştı bu işlemi ince paket atmıştı renk bu gri beyaz gibi çok kötü dyruyo cila yapalım dedim ama cila olmaz dedi tekrar ayırıp yapamam bunlari dedi bi çare arıyorum ama
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Koyu olur
8.30 ne renk biliyomusun
Renk kataloğundan baktık bu renk olsun dedim ve rengin hangi renk olduğuna bakmamışım ne kadar çelişkili cümleler ya. Baktığın renkten haberin mi yok?
Ya adını okumamışim ama numarası 8.30 mus ben dikkat etmemişim adına kuaförde 8.30 dedi gözüm tam görmediği için adını okuyamamisim oda söylemedi ama koyu bi renk yani sadece onu biliyorum
Sen mi boyattın bnde araları gri boyatmak istiyorum
Aralara ışıltı attiriyim dedim ama bu renk oldu bende sevemedim şimdi koyultucak kuaför sıcak bi tona boyicak
Anladım
Ama bilemedim dediki aradaki griler koyulucak dip rengin biraz açık olucak söyliyim dedi günüde aldım bide 200 TL ye boyicak cila yapamazmis napsam bilmiyorum
Başka kuaförlere de danış knki
Sadece aradaki renkleri koyultsun istiyodum ince paket attıgim icin bunları tek tek ayırıp cila yapamam dedi tüm saçının boyanması lazım ancak dedi
Dediğim gibi başka kuaförlere daha sor ondan sonra karar ver
Vazgeçtim koyu kahve alıp boyicam sence nasıl olur bide kesim yaptırırım kuaföre o gün boyayı iptal et kesim yaptiricam dicem
8.30 çok erken bi saat değil uygun bence
Ben boya renginden bahsetmiştim?
Boyayacagi boyanın numarası 8.30 Muş ama rengin adını bilmiyorum
biliyorum canım boş yapasım geldi sadece. d
Bak internette vardır illaki
Yok çıkmıyor ya 8.3 bal köpüğü diyor bu 8.30 farklı markaların çıkıyor koyu sarı yazıyor ama o baktığımız katalogdaki denk daha koyuydu sarı gibi degildi
Bence guzelmis saclar hic dokunma
Renge hiç alışamadım çok kötü duruyo
Himm o degistirceksin seni hangisi mutlu edicekse oo renk olsun 😊
Az önce bana yazan degilmisin
Anlamadım
Ok kızıl renge boyat
Koyu olur galiba
Bal köpüğü yapıcaz dedi bi kaç ton gösterdi baktım onu seçtim sıcak bi ton olsun dedim 8.30 tamam dedi ama ne renk bilemedim bakıyorum ama nette çıkmıyor kuafördeki katolog renkleri farklımı oluyor
Bal. kopugu mü dur bakiym
Sarı mi istiyosun saçını
Bazı markalarda kahve gosteriyo aynı dediğin gibi sıcak. Öyle istediğin için aralarda ışık vurmuş gibi olucak. Yine de yapmadan kuaföre sor boyası nasıl nasıl olck diye
Sordum dediki bu aradaki renkler bi tık koyu olucak dip renginde biraz açık olucak cila yapamiyomus paketleri ince attığı için bu rengide ben sevemedim koyulmak istiyorum dedim tüm saçını boyicaz tekrar ayırıp yapamam o araları dedi
Bu nasıl kuaför onu yapamam bunu yapamam, sana boyatsin tam olsun. Ben olsam gitmezdim ayrıca üstü açık aşağısı koyu çok komik gorunuyo benden soylemesi. Başka yere gitme şansın varsa git lütfen
Kendi yapmıştı bu işlemi ince paket atmıştı renk bu gri beyaz gibi çok kötü dyruyo cila yapalım dedim ama cila olmaz dedi tekrar ayırıp yapamam bunlari dedi bi çare arıyorum ama
Hata yapmışım ama bu renkte çok çirkin bal köpüğü yaparız dedi ama dip rengimde boyanicak sadece aralar koyulsun istiyodum