Hangi köpek türü en iyi, sence?
Hangi köpek cinsi beslenmek istersin?
https://i.hizliresim.com/OdYP8A.jpg
benim favori
Hangi köpek cinsi beslenmek istersin?
https://i.hizliresim.com/OdYP8A.jpg
benim favori
benimde favorim geçmişte sibirya kurduydu ama bir veterinerin önerileriyle bu güzel köpekten vazgeçtim, bu köpeklerin popüler olduğu aşikar ama bana anlatılan bu hayvanların kendi doğalarından koparıldığı soğukta yaşamaya alışık bu hayvanların 13-15 sene ömrü varken İstanbul gibi biryerde 8-10 seneye indiği, köpekler arasındaki zeka seviyesinin ortalarda hatta ortalamanın altında olduğu, asıl görevlerinin kızak çekmek ve uğlamak olduğu gibi şuanda aklıma gelmeyen uyarılarda bulundu söyledikleri çok aklıma yattı ve vazgeçtim.
köpek almadan önce nerede besleyeceğine ne amaçla besleyeceğine karar verip işini bilen birinden tavsiye almanı öneririm
Yavru sibirya kurdu hastasıyım www.google.com.tr/search
Şu köpek daha iyi bu köpek daha güzel diye ayıramayı hiç doğru bulmuyorum.. Sokaktaki köpeciklerin hiç bir şansı olmuyo o zaman. ya da barınakta yaşıyan kırmaların hiç şansı yok.
Cevap
29Cevap
Ben çok enerji ve canlı birisiyim o nedenle banim köpeğimde benim gibi canlı ve enerjik olmalı,
Border Colie benim ruhuma hitap ediyor.
https://www.juen.com.tr/irkDetay.aspx?PTT=3&ID=56
Rottweiler
encrypted-tbn2.gstatic.com/images
tabi ki danua
fotogaleri.ok.net/.../dev-kopek-danua_17311_3.jpg
Sadık bir köpek istiyorsansa Dogo Arjentino. :D ama kızların tasma takıp dolaştıracağı cinsten bir köpek değil
ama besledikten sonra dış görünüşü umrunda olmaz.. Çünkü anlıyacaksın nasıl bir köpek olduğunu ya o zman :D hayvanları sevme belirtilerin çok olur.
bbc de anlatılan köpek türüdür. Araştıma yapmışım kafadan söylemem.
ben profilimi yanlışlıkla bayan yapmışım. pardon
https://hizliresim.com/nGznmN
sivas kangalı
Dogo ve golden besledim ama kafkas çoban köpeği beslemeyi çok isterim :)
kafkas çoban :)
https://i.hizliresim.com/AY4pPz.png
bildiğin tosun ya:) @KİKİBU
@κiκiвu etiket beceremedim :D
Bence sahıbıne en sadık olan kopek turu Sivas Kangalı dır
tavsıye ederim...
Labradorum Var Bayada İyi Anlaşıyoruz :D Bakacaklara Tavsiye Ederim Ama Pet Shop Yerine Barınaklardan Sahiplenebilirsiniz
bahçe yoksa dogo beslerim, ayrıca o huskyi evde beslemeye kalkma yazık edersin hayvana
Benim Rotriver var çok iyi anlasıyoruz eğitimli zaten :)
Kangalin ustune tanimam ama ist yazik hayvana. Bahceli evim olsa alman kurtu beslerdim ama eve hayvan sokmam.
Sibirya kurdu besledim alman kurdu beslicem nasipse
beslemek istediğim butun cınsleri besledim zaten şu an doberman var :)
genellikle arkadasların yavru kopeklerine bakarım eğitim vb için o yuzden cok kopek baktım
hayvan severim yok meslek değil öyle bir eğilim var elemanlar anlıyo beni :)
senin favori benimde favori :D özellikle yüzlerinde sinirli ifade olanlar çok hoş oluyor demi :D
Gooolden tabiki de :)
golden
sibirya kurdu
Sibirya kurduu *~*
Bunu sormak için bile gizleniyolar ya :D
Yanlışın var gizlikızı olması lazım :)
Köpek beslemeyi tercih etmiyorum :D
Hayvanları çok severim yanlış anlaşılmasın :D sadece iyi bir eğitimci olamamaktan korkuyorum diyerekten olayı toparlıyorum :D
Kanada Golden'ı :)
Benimde labradorum var
Labrodor veya golden
Tabiki dogo :)))
ya aslında cok tatlılar uzaktan öyle gözüküyor ama yavruluktan besleyip seninde ona alışman lazım
Çin Aslanı
En nefret ettiğim cins senin profilinde şu an
Sibirya kurdu
Golden insan dostu
Golden
Golden candir ^^
Kaniş
Boxer
kangal
k 9 alman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar