2 saat önce işten geldim gecce vardıyasındaydım saat 1 de çıktım eve geliyordum hızlı hızlı yürüyordum yarım saatlik yol evimle iş arası
sokak lambası yanmıyordu çok karanlıktı önüme iki genç erkek çıktı
şşşt diye çağırdılar takmadım yoluma devam ettim belki benle alakası yoktur diye baksana diye defalarca çağırdılar bakmadım bir an önce o sokaktan çıkmak istedim daha hızlı yürüdüm
gelip kolumdan tutu baksana kızım sağır mısın dedi kaç yaşındasın dedi bütün gücüm yetiğince bağırdım bir abi pencereye çıkıp noluyo lan orada dedi beni itti yere düştüm kaçtılar
adam defalarca noluyor dedi yerden kalktım eve doğru koştum aileme bir şey çaktırmadım ama çok ağladım şu an bile ağlıyorum çok korkmuştum
o an yaşadığım "korku, endişe, titreme,"her şey gözümün önünde şimdi 2 saat sonra tekrar işe gidecem sabahciyim ama ağlamaktan yatamıyorum gizli ağlayınca daha kötü geliyor. annem anladı gibi niye suratın kıpkırmızı dedi
bana çok korkuyorum napicam şimdi yine karanlık dışarısı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Keske bi cozumu olsa:( Kendini savunabilecegin aletler tasi cantanda. Gunduzleri bile adam olduruyolar bunlar. O saatte tek basina hicbi koruman olmadan gezemezsin
Ben o adama zarar versem ben cezaevinde girerim öyle bir ülkede yaşıyoruz
Maalesef haklisin ama yapabilecegimiz baska bi sey yok
Aynen öyle ya ama yinede sçrm... işin içine yanında taşı o tarz aletler
Bahsettiğin olay gerçekse orada olsaydım seni korumak için o diğer iki gen toprağa göndermiştim tabi kendimde ceza evini boylamıştım.
Gerçek inan ki gerçek hiç inanmadığım yaşamadığım olay başıma geldi
Yer neresiydi tam olarak il ilçe mahalle
İstanbul Bağcılar güneşlide
Laa bende bagcılardayım
Hatta çok yakınım güneşliye kimlermiş acaba gelsinler beni tanıyorlardıt
Ben sessiz piskopatıyım 24 senedir buranın
Bilmiyorum yüzlerini zor gördüm sende mi bagiclardasin
Evet bende bagcılardayım sesleri ergen gibimiydi boyları kaçtı tahminen?
Takip edermisin?
Biber gazi tasi. Bocala yuzlerine. Vur ozel yerlerine. Hangi il semt orasi ya? Ya varya orada olcam bana yapacaklar :) bak cok sinirlendim güzel kardeşim...
Hicbirsey düşünemedim o an sadece kaçmak istedim
Seni niye eve bırakmıyorlar o saatte bence o işi bırak kendi iyiliğin için
Napiyim başka iş yok adam gibi iş yok
1 de geldim şimdi sabah 5 de yine gidicem ama çok akrsnlik yine korkuyorum
Adam gibi iş derken gece eve yürümek mantıklı mı ortalık pislik doluyken
Aynen öyle iş değiştirmelisin
valla üzüldüm ne diyim vede ailene bunu söyle .. yaptığın iş nedir saatleri böyle dengesiz
İş saatleri duzenlenmiyor mu ya sen özele gelir misin :))
sen bana yazsana cidden müsait olunca taktik vereceğim biber gazı+ elektroşokla kimse bi sey yapamıyor
Nerde yaşıyorsun bırakayım seni ben de sabah vardiyasina gidecem çok yorgunum ya
Ya sen varya jdkkss :D
@saygıönemli_ kanka cin gibisin 🤣
Nsjsjkss sen varya sen
@saygıönemli_ kanka bu kızların anaları babaları bsey demiyor mu. Bizim otelde servis wardi
Valla ana baba önemsemiyor galiba bu saate kız evw geliyor sa
@saygıönemli_ servis bırakıyorda güvenip bırakıyorlar
@saygıönemli_ pis pis konuşmayın
Ben burada size yaşadığım travmayı anlatıyorum siz hala laylaylomdasinız
Pis konuşmuyoruz merak etme herkes o yoldaki gördüklerin gibi değil
Ayrıca baba yok annem çalışmaz mecburen para lazım olduğu için abimle ben çalışıyorum oldu mu abimde gece geç saate kadar çalışıyor yapacak birdey anamız da abimizden var
Ya biz olayın farkındayız biz kendi aramızda sohbet ediyorduk başka bir konuda tanıştık bizde burada denk geldik seni kötülemiyoruz farkındaysan
@saygıönemli_ belli
İşyerinle gündüz olunca konuş bıu yaşadığın olayı anlat başına bir şey gelirse onlae sorumludur burada bize fırça atma.
Valla burada senin derdine üzüldüm ya şu an üzülmüyorum bıçu tavrından sonra.
@saygıönemli_ baya bos konusmussunuz burada hayat dusundüğünüz kadar kolay değil
İşyerinle konuş bunu sana kolaylık sağlarlar belki
Bu ülkede kadın olmak çok zor
Evet
Ben geçen akşam sitenin biraz dışına arabayla çıktım kedilere mama verecektim bir adam bana doğru koşmaya başladı. Geç bir saat bile değildi. Arabaya son anda binebildim kitledim kapımı. Geldi cama vurmaya başladı aç kapıyı diye bağırmaya başladı. Büyük ihtimalle madde bağımlısıydı. Hiçbir yerde can güvenliğimiz yok lütfen çok dikkatli ol. Biber gazı taşı yanında. Zor bir durumda kaldığında deodorant da sıkabilirsin gözlerine.
Senin olayında çok korkutucu üstelik kendide değilmiş geçmiş olsun
İnşallah o adam şu an ölmüştür 👍🙏
Yaşama israfları
@saygıönemli_ ayn