Aglamaktan kendimi alamiyorum?

2 saat önce işten geldim gecce vardıyasındaydım saat 1 de çıktım eve geliyordum hızlı hızlı yürüyordum yarım saatlik yol evimle iş arası

sokak lambası yanmıyordu çok karanlıktı önüme iki genç erkek çıktı

şşşt diye çağırdılar takmadım yoluma devam ettim belki benle alakası yoktur diye baksana diye defalarca çağırdılar bakmadım bir an önce o sokaktan çıkmak istedim daha hızlı yürüdüm

gelip kolumdan tutu baksana kızım sağır mısın dedi kaç yaşındasın dedi bütün gücüm yetiğince bağırdım bir abi pencereye çıkıp noluyo lan orada dedi beni itti yere düştüm kaçtılar

adam defalarca noluyor dedi yerden kalktım eve doğru koştum aileme bir şey çaktırmadım ama çok ağladım şu an bile ağlıyorum çok korkmuştum

o an yaşadığım "korku, endişe, titreme,"her şey gözümün önünde şimdi 2 saat sonra tekrar işe gidecem sabahciyim ama ağlamaktan yatamıyorum gizli ağlayınca daha kötü geliyor. annem anladı gibi niye suratın kıpkırmızı dedi

bana çok korkuyorum napicam şimdi yine karanlık dışarısı

Aglamaktan kendimi alamiyorum?
Cevapla