Gelen mesajları saklar mısınız? Yoksa anında siler misiniz?
Ben konuşma biter bitmez siliyorum ya sizler?
Ben konuşma biter bitmez siliyorum ya sizler?
Mesaj silme huyum yoktur. Telefonda yer yoksa en kötü arşivlerim. He manyak mısın diyeceksin, bilmem... dönüp eski mesajları okuduğum da yok ama bende fena halde zulalama huyu var. Atılan mesaj, alınan hediye, yazılan bir not... mümkün değil atmam. Eski sevgili ıvır-zıvırları da dahil.
4 yıl önceki sevgilimin mesajları var eski telefonda... ama şimdi ince uçlu sar bul, telefona tak, sonra bak uzun iş, zaten de bakmam, totem yapıyorum... he sil desen mümkünatı yok silmem o da ayrı. Ben de anlamadım niye böyle olduğumu. Garip hakkaten.
Ahahah beklemiyordum, sürpriz oldu. Sağol :D
Silmiyorum hatta ara ara açıp okuyorum. Ne demişti ben ne demiştim diye. Bazen de arşivliyorum. Bana gönderilen resimleri de silmem mesela onları da saklarım.
Ben hemen siliyorum ama bazı kıymetli arkadaşlarım var, onlara hürmeten silemiyorum valla. O kadar saygın insanlar ki bana yazdıkları yazıları "en azından verilmiş emektir" diyerek silmiş olmayı, saygısızlık olarak addediyorum kendime.
saklarım (:
Cevap
48Cevap
vay be hayatımı değiştirdin teşekkür ederim seni programmer ne yapıyorsun artisteer da wordpress temasımı yapıyorsun?
değerli insanların mesajlarını saklıyroum ama yanşışlıkla silidğim günler oluyor masela geçen gün sildim.
kalmasını istiyosam kalır degerliyse arşivlerim anılar unutulmamalı :D
Kalabalığı sevmiyorum.
O yüzden yazıştıktan sonra silerim. Temiz bir sayfa daha hoş.
Bazı kişilerin mesajlarını saklıyorum bazılarını da konuşmadan sonra anında siliyorum.
:)) İsim özürlüyüm, ismini ezberleyene kadar saklıyorum yeni tanıştığım kişilerin mesajlarını...
Benim öyle birşey gelmiyor aklıma. Amma hayatımda bir şey bittimi onu hemen silerim kafamda:)
Silmem öyle kalır umursamam açıkcası bir zman canım sıkılırsa temizlerim işte
ayşe teyze gibi. o da yemek yiyince hemen salonu süpürür.
Silmiyorum, tlfu aldığımdan beri yani 2 yıldır duruyor çoğu mesaj, bazılarını silerim sadece
sık yalan konuşan insan için o mesajlar çok önemli olabilir çok yalan çok hikaye demek.
Ne saklicam silerim.
ama bu aralar birikti mesaj kutum
Temizlik şart
Hiç uğraşmam, kalır öyle. :D 5 sene önceki konuşmalar falan bile duruyor. :D
Saklamaya değerse saklarım , yoksa silerim elbette.
Muhtemelen korktuğun ya da gizlediğin şeyler var tatlım :)
pek mesaj gelmöediği için silmek gibi uğrasım yok 3 mesaj var 3ü de duruyor
Konuşma şekline ve kişiye bağlı samimi arkadaşlarımın silmem :)
Guru guru mesela guru attıysa silmem ama daha öyle birşey olmadı
Genel de VODAFONE atıyor onları silerim direk. Arkadaşların attıklarını da 5-10 gün sonra silerim !
Kim ugrasir simdi onunla direk kapat kalsinnoyle amaan
Kimden geldiğine bağlı, önem verdiğim kişilerin mesajlarını saklarım.
Eskiden hemen silerdim ama artık silmek istemiyorum, rahatsız etmiyor
Kişiye göre değişebiliyo :) Uzun süre sakladığım mesajlar oldu zamanında..
Kalsın, işe yarıyorlar. En son ne konuştuğunu hatırlarsın falan
Hep mesaj attiklarimi tutarim tekrar rehberden aramamak icin gerisini silerim :)
Arkadaşlarım ve ailemdense silmem diğer mesajları da tutmam hiç
Deme öyle kız lazım olur :D
ne biliym elbet olur yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D
konu önemliyse saklayabilirim
Silerim hemen neden boş yere dursunki
Silmem. Yedeklerim. Ks dekiler dahil -.- .
Ruh halime ve mesaja gore degisir
Bir müddet saklarım sonra tekrar düşünürüm.
yaa canısı sohbet edekm i senle
kim uğraşçak silmekle?
Öyle kalır sonra silerim
Kimden geldiği önemli
gelmedi ki bir ikilem arasında kalalım.
yıllarca durur hiç silmem :D
keyfi durur silerim öyle yani
Kimden geldigine bagli
2013 ten bile kalma mesaj var :))))
hemen silmek lazım nolur nolmaz :d
kurcalasam bir senelik msjlar çıkar :)
genelde durur ya o kadar umursamam
sankı mesaj atan çokta saklama derdine düşelim :D
bellı olmuyor kafama gore..
Telefon kullanmıyorum.
kıymetli olanlar kalır
Orda oylece durur :) kutuphane gibi :)
error verene kadar durur :D
evet silerim mesaj saklamayı sevmem
Cevap vermeden siliyorum.
Hemen silmem sebebi unutabiliyorum
Fazlalık olmasın diye silerim, gereksiz ise.
Nerde ki msjlar?
Her defasında ugrasmak istemem. Toplu silme en iyisi :)
Neden konusma biter bitmez silersin ki?
Ben mesela önemli bir durumsa kontrol ederim ve ona gore hareket ederim ;) kontrollü davranmak gerek. Bizde hasım çok :D
Eyvallah :))
mesaja ve atana bağlı 😊
Silinecek mesaj silinmeyecek mesaj var
saklananlar var..
Gereksizse silerim.
Saklardım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar