Anı değil ama çok tatlı geldi bana bir tanesi paylaşmak istiyorum..
Babamın büyükbabası acayip zengin bir adammış. (ben fakirim bu arada yanlış anlaşılma olmasın)
Fakat öyle samimi biriymiş ki evinin bahçesinin önünde durup gelen geçene laf atarmış, konuşurmuş, selam verirmiş. Konuşmayı çok severmiş. Takım elbisesi ve tutma yeri gümüşten bastonuyla dolaşırmış hep..
Babaanneme de hep ''gelin hanım'' derlermiş karısıyla, hiç adıyla hitap etmemişler.
Şimdi yaşadıkları o yerlere gidip o atmosferi yakalamaya çalışıyorum bazen. kim bilir ne güzel şeyler yaşandı.
sizin de vardır anlatsanıza?
Babamın büyükbabası acayip zengin bir adammış. (ben fakirim bu arada yanlış anlaşılma olmasın)
Fakat öyle samimi biriymiş ki evinin bahçesinin önünde durup gelen geçene laf atarmış, konuşurmuş, selam verirmiş. Konuşmayı çok severmiş. Takım elbisesi ve tutma yeri gümüşten bastonuyla dolaşırmış hep..
Babaanneme de hep ''gelin hanım'' derlermiş karısıyla, hiç adıyla hitap etmemişler.
Şimdi yaşadıkları o yerlere gidip o atmosferi yakalamaya çalışıyorum bazen. kim bilir ne güzel şeyler yaşandı.
sizin de vardır anlatsanıza?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar