Babaannenizin/ ninenizin/anneannenizin/ dedenizin size anlattığı naif anılar neler?

Anı değil ama çok tatlı geldi bana bir tanesi paylaşmak istiyorum..

Babamın büyükbabası acayip zengin bir adammış. (ben fakirim bu arada yanlış anlaşılma olmasın)
Fakat öyle samimi biriymiş ki evinin bahçesinin önünde durup gelen geçene laf atarmış, konuşurmuş, selam verirmiş. Konuşmayı çok severmiş. Takım elbisesi ve tutma yeri gümüşten bastonuyla dolaşırmış hep..
Babaanneme de hep ''gelin hanım'' derlermiş karısıyla, hiç adıyla hitap etmemişler.

Şimdi yaşadıkları o yerlere gidip o atmosferi yakalamaya çalışıyorum bazen. kim bilir ne güzel şeyler yaşandı.

sizin de vardır anlatsanıza?
Babaannenizin/ ninenizin/anneannenizin/ dedenizin size anlattığı naif anılar neler?
Cevapla