Dışarıdan cok sessiz sakin bir insanım zannediyorlar ama sinirlenince kimse beni taniyamiyor naptigimi blmiyorm bu huyumu nasl birakicam yaaa :(((?

Simdi şöyle bisey cok sessiz sakin gbi dururum ama sinirlenince naptigimi ve ne dedigimi bilmiyorum o an sinirlendgm insan gözümün önünde asilsa ipine bicak sürmemmm... cok iyimis gbi gorunurum once karsimdakinin icini cekerim iyi davranirim sonra bütün sirlarini alirim yeri gelince beni sinir ederse şantaj ederim... cok kinciyim bana edilen her sözün altinda bisey ararim asiri guvensizlik var kendimden baska kimseye guvenmem... guvenmis inanmis gbi yaparim... karsimdakine oyle bir guven veririm kii zannederki beni cok duzgun bir insan ama ck yaniliyorlar iste... insanlari en zayif noktalarndan vurur hic ummadigi anda pat diye yüzüne söylerim
Bazi seyleri unutmam unutmus gbi yapar agzndan laf alirim... ya ben bu huylarimi birakmak istiyorum ama olmuyor yaaa olmuyorrrrrr
Bana bir akil verin napicam ben... Bugune kadar kimle ciktiysam hepsine ilk seninle ciktim hayatmda senden baska kimse olmadi dedim hepside inandiii
Ya ama sevmyrm kendmi huylarmi neden ckmu kötü br insanm ben ya nasl kurtulcam bu huylarmdan
Dışarıdan cok sessiz sakin bir insanım zannediyorlar ama sinirlenince kimse beni taniyamiyor naptigimi blmiyorm bu huyumu nasl birakicam yaaa :(((?
Cevapla