selam arkadaşlar uzun zamandır psikolojik tedavi görüyorum bunlarla beraber olan başka hastalığım da var
nasıl bir şey dir bilmiyorum ama hiç birşeyi unutamıyorum böyle olunca yaşadıklarım problemler giden kişiler sağolsun beynim sayesinde hatırlıyorum bu yüzden gün boyu üzülüyorum geceleri ağlıyorum ne yapacağımı bilmiyorum
bunlar dışında kendimi başarısız ve değersiz de hisssediyorum
iş dışında dışarı da çıkmak istemiyorum sosyal fobim var insanlarla iletişimim çok az
Güncellemeler
+1 yıl
soruma bakar mısınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Senin benzer durumunu cok uzun zamandir yasiyorum senin kadar ağir midir bilmiyorum. Ailevi acidan cok asiri baski goruyorum eski kafa bi babam var ve benzeri. Ama her ne olursa olsun evde durdukca daha beter oluyorum. Çevrende seni rahatlaticak bir hobi arayisina girebilirsin sosyal fobin var evet ama çok aşiri olsaydi işe de giremezdin. Mesela ben bir yardim derneğine üye oldum bu sayede hem farkli ortama girmis oluyorum bir cok farkli insanla iletisim halindeyim hemde insanlara yardim ediyor olmak beni ayakta tutuyor. Bu şekilde ruhunu besleyecek işlere bakabilirsin. Bi yuzme kursuna yazilabilirsin mesela iş çikişi 1 saat seni çok çok rahatlatir emin ol. Veya baska bir hobi. Eski arkadaslarini gorusmediklerini her gün arayabilirsin muhabbet edersin belki bulusma ayarlarsiniz. (Çok zor olsa da aradiktan sonrasi kolay) bu gibi seyler iyi gelir.
hobilerim hayallerim var onlarla ilgileniyorum
ama sağlıklı olmak saydığım problemleri çözmek istiyorum
çocukluğumdan bu yana sorumda bahsetmiş olduğum kişiler dışında tandığım eski bir arkadaşım yok yani neredeyse hiç arkadaşım yok diyebilirim
allah yardımcın olsun seni anlıyorum
Lise veya üni arkadaşin yok mu? Erkeklerin arkadas bulmasi daha kolay bize göre. Cunku siz birbirinizi tanimasaniz dahi bir cok seyde organize oluyorsunuz. Futbol maçlari mesela. Internette de öyle sayfalar var yasadiğin yer ve oradaki insanlar bazen tanisma amacli sayfalar kuruyorlar bir bak. Veya telefonuna insanlarla tanisma uyhulamasi indirebilirsin. Arayip konusabilirsin iyi geliyor. BLINDID mesela. Slk insanda cok var tabi. Veya en en basiti oyun indir. Oyun da sohbet muhabbet et tanis. Bunlari dene ama. Denemeden arkadaa edinemezsin çaba göstermelisin. Siz erkeklee oyunlari da daha iyi bilirsiniz. Bn standoff oynuyorum mesela sesli sohbet aciyorsun mesajlasiyorsun hep erkeklee muhabbet ediyor oyle cok kolay arkadas bulursyn. Tesekkurler allah senin de yardimcin olsun 🫡
tamam denerim onları rica ederim
Aynı senin gibiyim kardeşim. Allah şifalar versin...
aminn