Dertleşmek için geldimm?

selam arkadaşlar uzun zamandır psikolojik tedavi görüyorum bunlarla beraber olan başka hastalığım da var

nasıl bir şey dir bilmiyorum ama hiç birşeyi unutamıyorum böyle olunca yaşadıklarım problemler giden kişiler sağolsun beynim sayesinde hatırlıyorum bu yüzden gün boyu üzülüyorum geceleri ağlıyorum ne yapacağımı bilmiyorum

bunlar dışında kendimi başarısız ve değersiz de hisssediyorum

iş dışında dışarı da çıkmak istemiyorum sosyal fobim var insanlarla iletişimim çok az

Güncellemeler
+1 yıl
soruma bakar mısınız
Dertleşmek için geldimm?
Cevapla