Kötü bir zamanın kaderinizi güzelleştirdiği oldu mu?

Hayatımın en kötü zamanında, hayatımda en güzel duyguları yaşatan o çocukla tanıştım. Deprem zamanıydı işte yani bundan 5 ay önce. Evet size kısa bir süre gibi geliyor olabilir ama bizim için çok uzun. Ortak kuzenlerimizi kaybettik. Yani onun amcasının, benim ise teyzemşn çocukları. İlk gün onların evinin orada çadır yaptılar kendi emekleri ile. Bizim de kalacak yerimiz yoktu orada kaldık. Onu ilk kez orada gördüm ve ilk gördüğüm an benim için çok güzeldi. Onca kötü şeyin arasında onun gözlerine bakmak beni rahatlamıştı. Soba yaktık, gelip gidip soba borusuna çarpıyordu. Dikkat et dedim defalarca. Sonra bir gün ıslak geldi çadıra annemler, babamlar, teyzemler ve onun ailesi işte kısacası herkes orada ben bunun yanına gittim "Islak ıslak gezme hasta olursun." Dedim. Tanımıyorum aslında hayatımda ilk defa görmüşüm ama kader ya işte konuşturuyor bir şekilde. Onca derdşn arasında gözlerinin içine bakarak huzur bulmamı sağlayan sevgilime teşekkür ediyorum. Onu çok seviyorum.
Kötü bir zamanın kaderinizi güzelleştirdiği oldu mu?
Cevapla