Yazın okul itiraf sayfası açsak, yaz sonu kapatsak sorun olur mu?

Eğlence amaçlı okul zamanıda değil zaten eylülde kapatılıcak bir sayfa sorun olmıycağını düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Yazın okul itiraf sayfası açsak, yaz sonu kapatsak sorun olur mu?
Cevapla