İki kardeş / iki dost uzun süre konuşmayınca araya soğukluk girer mi?

İki kardeş / iki dost uzun süre konuşmayınca araya soğukluk girer mi?

Uzun zaman konuşmayınca konuşacak konu bulamamak.. Ya da ne bileyim soğuk davranma vs oluyor mu sizde?
İki kardeş / iki dost uzun süre konuşmayınca araya soğukluk girer mi?
Cevapla