AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
Neden coco cola yok yaa :) :) :) neden biskrem vbb yok. Neden çogu ürünü dandik markaaaa.
Dandk marka diil arkadına bakarsn mtlaks bilindk bir marka üretiyodr sadece adı bime ait bşka yerde yokk
Cuma ürünleri çok erken bitiyor.
Ve sayıları çok az oluyor neden?
birde maaş asgari. ücret mi?
1.200 tl dedi ben çalışanlara sordum :D
@Bilinmeyenşahıs eğer böyle ise küçük şehirdekiler mutlaka bim de çalışmalı
4000 küsür bim var çok getrse hangi birine yetişicek o ürünlerr
Primlerle 1350 falan oluyo maas
Bazı şehirlerde maaşlar asgari. ücrerin bile altında.
Bence gayet güzel.
ekler tatlısından gelmiyo artık söylermisin patronlarına ondan getirsinler tüm bimlere :D
Gelio artk dikkat et
slm. tencere ve tava vs. geliyor. chef in galiba. kaliteleri nasil acaba?
Bayaa beğeniyo ablalr teyzeler sabahn 8 bçuğnda bnden önce oluyolar kapıda :D
Ayy Kendi mi ezik gibi hissediyorum bim' e girince.
Bir keresinde pirinc alayim dedim kurtlu cikti birdaha tovbe
Kasanın yanın bulunan büyük çikolatalar çok güzel :D
Poşet sıkıntısı oluyor ellerinde büyük poşet olmuyor nedense, bunu ilet lütfen :D :P
Prezervatif ürünleri neden hiç indirime girmiyo bimde tayyip 3 çocuk istediği icin mi?
Kondom gerçekten ucuz mu ve o kondom o fiyatla işe yarar mı? Delinmesinden korkuyorum asdasd
Iki tane üstüste tak kankaaaa :D
hayatimda iki kez falan gttim pek umrumda degil orasi
Sizin mağazanın karşısındaki kızdan hoşlanıyorum. Adı ne o kızın?
En üst katta oturuyor bu arada :)
Kasiyerler hep gec geliyor bide fisi vermiyolar napiyolar o fisi
neden şok marketle yanyana?
bim market açmak için nekadar sermaye gerek
kasa ağır çalışıyor... bir kişi ürünü poşete koyamadan diğerini yolluyor Bim'deki çalışan arkadaşlar...
Ben Bim e mal çekiyorum party cips ve Nuts çikolata benim sayemde satılıyor :)
Eyvallah sen aldrmasan satmz zaten hiç kank :D
Ayrıyeten bulaşIk tabletleri oda kokuları çok yakında size müsli de çekeceğiz
hizbullahçıların yeri diyorlar doğru mu? eğer öyleyse hep oradan alışveriş yaparım başka bir yere gitmem.
bana bir tane xl bir tane teatone şeftali birtane de vow muydu neydi ondan lütfen :D
Bim in kendi garasi cikicak mi cikarsa adi ne olur birde bim ismi acilimi var mi?
Büyük İstanbul Marketleri...
Ben yorum yapmayayım şimdi rakip firma (a101marketleri) sonra misillime yapıldı demesinler hıhh:D
vallahi elektronik aletleri bayagı saglam ve hesaplı oluyor çok şaşırıyorum
Yoklukta iyi gidiyor ama
mallarını beğenmiyorum :-(:-(
Bimcell nasıl anlatabilir misin
Aldığımız ürünlerde üç kağıt var mı çok ucuz çünkü. d
Allah Aşkın'a el colayı üretmeyin bacım bu nedir gaz sadece.
Bime gelen agubaby şampuanlar a plus boyaları az mı gönderdik be :D
Derkenn
Sikinti degilde bim cok bos bir market kaliteli urun yok nerde. abuk sabuk sey varsa orda
İi gelme o zaman çok lazmdınn..
bir yerimin. kenari
Onceden ulkerin bitter cikolatalari satilirdi. buyuk boy :) simdi neden yok
Neden girişte 2 kapı var acaba :)
Bimi kimileri neye begenmiyor onu anlamiyorum
Iyi hadi sorayım Bim nedemek :))
50 tlye bimde hisse veriyolarmis dogrumu. d 😄😄
Yokk artıkk :D
Son olarrak. Bimin adi degisek diyolar. d
Herkez yarab'bim olacak diyolar dogrumu. d daha dogrusu ben diyorum. d
Neyin kafasını yaşıosn aynısından istiyorum :D
Dost yorgurt aldim bimden icine bonzai koymuslar. Bu yogurt harika dostum 😄👍
Bonzaii öldürür kardeşş..
O Zaman ben 220.000 TL veriyim tüm şubeleri alıyım :D
Kardes espiri inceligi orada. Hersey ucuz oldugu icin bir ton esya aliniyor. d o manada hisse dedim yani ki. d 😄
Hayır yok kolay gelsin sdgsf
Teşekkürler canm :)
Suları dolaba koyun :)
aynen :)
Ne çektik be @cimcimeeee :)
valla ya :D
Le sikko ne zaman gelir?
25 kuruşluk çikoletalar ne kadar
O nasl bir soru :D
25 kuruş :Dasdfjkjjh
Niye bimi yagmaliyorlar
Bim açılımı ne sahipleri kim çok merak ediyom :p
Birleşik indirim mağazaları galiba
@ütopikadam birleşik islam mağazaları ve birleşik illüminati mağazalarından sonra bunu da duydum hangisine inanıyım :D
Birleşik islam mağazalarım ahahaha adjb ffh :) gece gece beni guldurdunya allahda seni guldursun
@ütopikadam ne biliyim öyle duydum uydurmadım ya :p
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
Poşetleriniz çok dandik
Biliyorz ama eldn bişi gelmiyor
Neden a 101veya şok deyilde BiM sectin? (: (:
Onlara gore daha kurumsal çünküü
Bim celii tavsiye ediyomusun? bir bim personeli olarak (:
Kullanıyorum bnde gayt güzel hesaplıı
Bim aylesinden olduğun icin kullaniyosundur bence
Neden kısa boylu kızları çalıştırıyor bim?
Onlar daha çalışkan oluyo :D
:))
Dost yoğurt kalitelimi gerçekten?
Evet tavsiye ederim hakkını veriyolar onun..
Severek yiyoruz :)
Afiyet olsun :)
Le colasız bim olmaz diyolla doğru mu?
Le cola Can'dır:)
2-3 aydır uğramıyorum bim'e, özledin mi beni :))
Hiççç :D
Ben parayı buldum kızım ne işim olur artık bim'de:)
İyi bir müsteridn batmaz ya bimm :D
Kısaca yolunuz açık olsunn :P
poşetlerini çok seviyorum satışa çıkarmalısınız
:DDD kız haklı
yoğurt ve sütü güzel dost: )
Bimde çalısıyorsan kapalısın kesin
Açıklar çalışamıyo mu ki? Kapalym ama açkta çalışabilir
Hayatım boyunca 1883848492024 kere bime girdşm daha açık çalışan kız gormedim ondan :)
Denk gelmemiştrr
bim poşeti yanmıyormuş doğrumu?
Bilmem dene de gör :D
Multinet neden geçmiyo
Bide onlamı ugrasak anlaşması yokk
Birleşim İslam Marketi açılı mı?
Hayır
Ne peki?
bimden alış veriş yapmıyorum tavsiye ediyor musun
Bazı ürünleri hesaplı ama bn sahsen bimden alışveriş yapmıyorum. .
Çalışıp ekmek yediğin yere ihanet derler buna
haklı bende almıyorum çalıştığın yer ayrı ekmeğini kazanırsın ama oranın içini bir sen bilirsin bende golden rosada çalışıordum ama hiç ürünlerini kullanmadım çünkü iyi değildi
Alakadı yok kotulemiyorm ki bn yorumları oku. Terciih meselesi sadece
bimden mutlu olan mı var hay *
Sanmam
Maaşlar ne durumda? İş bakıyorum. Kasiyer falan.
ben 1200 diye biliyorum ama a101 de
Bimi bilmiyor musun? Yani çalıştığın için soruyorum
Kasanın yanindaki çikolatalar <3 Ben
Bim den bir ince çorabı iyi gerisini at cope
VİP de Ucuzlamaya gidilsin :Dd. d:d:d:. D:D
L'e Cola ısmarlasana cano :)
Elemanlar cok lakayit ve sacma kusura bakma
cuma günü indirimde ne var
Aylik maasin ne kadar tam?