Yapılmış ve yapılmamış halini atayım. Şu kardeşinize bir el atın be. Nasıl kurulur bu meret?




Yapılmış ve yapılmamış halini atayım. Şu kardeşinize bir el atın be. Nasıl kurulur bu meret?




benimde kafam basmaz böyle şeylere pek aslında basıyor sanıyordum hatta odamda ki kitaplığımı ben kendim kurdum şarjlı vidalama matkapı ile sonra dresuar aldım eve kuramadım 🥺 hemen kardeşimi aradım uykusundan uyandırdım hemen gel yap diye o çok anlar böyle şeylerden görüntüsü süslü kokanadır ama erkek gibi her işi yapabilir ben gibi mıymıy değil 😂😂 neyse babam ve kardeşim kurmuştu ki muhtemelen ben olsam bende bu gösterdiğini kuramazdım
Cevap
5Cevap
Bu şekilde anlatılmaz:) sen youtubeye falan bir bak vardır illa.
Bundan yok
Kardeşin kuzenin filan yokmu çağır gelsin 10 dk böyle tarif etsek ne yapabileceksin
Telegraminiz var mı acaba size direk foto atsam sadece hangi vida kullanayim soyleseniz
Hadi canım demek vidalar tornavida ile sıkılıyor 😂 neyse sağol çok yardımcı oldun
Ablacım sen bir adam çağır gelsin monte etsin sen anlamiyorsan bulaşma bence
Yakın olsak hemen kurulur
Telegraminiz var mı acaba size direk foto atsam sadece bana kullanmam gereken vidaları soylesenizde kafi
Maalesef kullanmıyorum
Ben maraşdayım buralardaysanız
Değilim maalesef, aslında cokk basitte birinin beş dakkasini ayırıp sadece tarif vermesi lazım🤦🤦
Size burdan mesaj atsam olur mu
Deneyelim
Mesaj attim
Yönerge kağıdı olur içinde
Yok işte ya
Arattım yok
Basmıyor işte kafam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?