Sahte Para ve Kalpazanlık yapan market elemanını şikayet etmeli miyim?

a101den alışveriş yaptım ve kasiyer kız bu para sahte olabilir dedi. para cihazdan geçmedi ( cihazları yokmuş.) bana kasada beklememi söyledi sonra kasadan ayrılarak depoya gitti ve ordaki erkek elemanla iş birliği yaparak benim verdiğim gerçek parayı kendi sahte parasıyla değiştirip bana senin verdiğin para sahte diyerek iftira attı ve o parayı bana vermedi. Sahte parayı alıp bankaya vericekmiş p tesi günü öyle söyledi. Madem para sahte o zaman sahtesini ver dmi ama sahte olsa bile o para bana başka bir yerden gelmiştir. benim para basacak halim yok. ve paranın sahteliğinin nerden anlasıldıgnı bile daha bugün öğrendim. Sonra markete tekrar gittim ve polise şikayet edeceğimi söyledim kendisi benden önce tanıdık polis çağırdı , benim getirdiğim polis bu durumda pasif kaldı. Kamera kayıtlarına onun getirdiği polis ben baktım diyince, benim getirdiğim polis kayıtlara bakmadı. Ama o zaten kameranın görünmediği yerde depoda veya tuvalette parayı değiştirmiştir. bunu kameranın karsısında yapmaz veya kameradaki o bölümü silmiş de olabilir. Ama bu suçlamalar yanına kar kalsın istemiyorum. Savcılığa şikayet etsem çok uğraştırırlar mı? sınava hazırlanıyorum çünkü.
Sahte Para ve Kalpazanlık yapan market elemanını şikayet etmeli miyim?
Cevapla