Ya biktim bu ulkeden ya biktiriyorlar insani neden boyle bu insanlar?

Ben istediklerimi yaparken saate dikkat ediyorum. Bir temizlikcinin dusurdugu fircasini sirf beli bukulmesin diye kosup yerden alip eline ben veriyorum. Ne kolay gelsini eksik ediyorum ne gunaydini. Calistigim is yerinde kimse saatinde gorev basina gitmez ben giderim ama ne olur ne olmaz hem is boyle gerektiriyor diye sarkitmam. Ama bu memlekette isini yapan insana saygi duyan insan sayisi cok az kardesim. Iki gundur gece 1'lere kadar, sabah 7'lerden itibaren mahallenin veletleri yuzlerce ama yuzlerce torpil catapat patlatti ya. Tufek sıkar gibi ses cikiyor. Baskalari da uyardi ben konustum yeter artik dinlenicez uyucaz dedim ama durmuyorlar anne babalarina da soyledim ama döllerini firlatmislar ilgilenmiyorlar. 100 kere sikayet ettim her seferinde ilgilenicez diyip kapatiyorlar en sonunda aradim soyleniyorum yuzume kapatti. Ben de bir daha aradim saydirdim isinizi yapmiyorsunuz tek yaptiginiz oturmak biri birinin kafasini koparsa ancak o zaman kafayi yerden toplamaya gelirsiniz dedim kapattim. Insanin evinde otirmasi bile luks olur mu ya yerimde socriyorum gurultuden Allahlari bildigi gibi yapsin multecilik mi olur turist gidip kacak kalmak mi olur ne olursa boş ver olup gitmek lazim ya burada durulur mu lan

Ya biktim bu ulkeden ya biktiriyorlar insani neden boyle bu insanlar?
Cevapla