Dalga geçmeyin ama bi sorum olucak arkadaşlar anormalleşme neden olur?

Arkadaşlar geçen sene maske kalkmaya yakın bende bi endişe başladı. maskesiz çalışamıyordum hatta ilk 1 ay bile maske takmaya devam ettim maske taktigim zaman kendimi güvende hissediyordum. fakat maskeyi çıkardığım zaman başımda uyuşma sersemlik hissi bôyle mallaşma desem yeridir. ve hala unutamadım artık sürekli başım uyuşuyor hayattan gram zevk almıyorum bi insan nasıl maskeyi bu kadar takıntı yapabilirki ne yapabilirim peki

Dalga geçmeyin ama bi sorum olucak arkadaşlar anormalleşme neden olur?
Cevapla