Ooof elime daksil döküldü sol elim bembeyaz oldu ya of nasıl çıkar nolur yardım ediiiin?

fotoraf atardım ama Xper1 olduğum için atamıyorum nolur yardım edin yıkadım geçmedi aseton sürüm çok az geçti ne yapcam ya of :((( bügün bide arkadaşımla buluşcam
Ooof elime daksil döküldü sol elim bembeyaz oldu ya of nasıl çıkar nolur yardım ediiiin?
Cevapla