Abdest tutamıyorum, ne yapmalıyım? Nasıl tutabilirim abdesti? Bazısı gerçekten ama bazısı öyle gibi hissediyorum, lütfen yardım?

Lütfen cidden yardım edin. Gaz sıkıntım bazen oluyor ama bazen de sadece his yani acaba mı diyorum yani. Nasıl yapacağım? Gaz sıkıntımı nasıl yok edebilirim ki? Namaz kılma gerekiyor ama olmuyor, yeniden abdest almaya utanıyorum evde aileme karşı. Fikirleriniz benim için önemli. Bekliyorum önerilerinizi.

Şimdiden teşekkür ederim KS ailesi✌️

Abdest tutamıyorum, ne yapmalıyım? Nasıl tutabilirim abdesti? Bazısı gerçekten ama bazısı öyle gibi hissediyorum, lütfen yardım?
Cevapla