Hakim sizce neden beni salondan gönderdi, detay olur musunuz lütfen?

Dolandırıcılik davam vardı ve bugun karar verilecekti. Beni dolandırdığı iddia edilen kişiden paramı aldım ve şikayetimi geri çektim. hakim sordu şikayetinden vazgeçiyor musun diye evet dedim. Seni biraz salon dışına alabilir miyiz dedi ve çıktım ben. Dava karara bağlanmış , kişiye sadece denetim serbestliği verilmiş. Tamam da bu adam niye beni çıkardı salondan. bilgisi olan yorum yapabilir mi lütfen?

Güncellemeler
+1 yıl
Yorum
Hakim sizce neden beni salondan gönderdi, detay olur musunuz lütfen?
Cevapla