Dolandırıcılik davam vardı ve bugun karar verilecekti. Beni dolandırdığı iddia edilen kişiden paramı aldım ve şikayetimi geri çektim. hakim sordu şikayetinden vazgeçiyor musun diye evet dedim. Seni biraz salon dışına alabilir miyiz dedi ve çıktım ben. Dava karara bağlanmış , kişiye sadece denetim serbestliği verilmiş. Tamam da bu adam niye beni çıkardı salondan. bilgisi olan yorum yapabilir mi lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Nasihat vermiştir 🙂 şikayeti geri çektiğinize göre sizlik bir durum yok diye düşündü belkide
Sanıklar yoktu
Nasihat kısmı ironi. İkinci cümlem sabit
Normal hakimler kararı hazırlarken herkesi çıkartır dışarı sonra geri çağırır kararı yüzlerine anlatır
Evet ama sanırsın gizli önemli bir dosya vs.. benim ne zararim vardı sanki, çıkarttı beni salondan. Avukat olmak çok içimde kalmıştı. ilk kez mahkemeye gitmiştim orayi , orada bulunan avukat, hakim, savcı izlemek. O ambiyansı yaşamak istiyordum :(
Öyle bir ambiyans yok merak etme sana özel değil yani. Kararı hazırlıyorlar kanuna bakıyorlar falan savcı ile aralarında konuşuyorlar karara o an müdahele de etmeyin diye aslında
Evet avukatta sizin dediğinizi soyledi. Kararı en son sizi çağırıp yüzünüze okur dedi ama direk kararı yazıp kağıda basmışlardı. Hiç içeriye sonra girmedim yani yüzüme de okunmadı karar. Neden sizce?
Karar yazılırken bazı hakimler dışarı çıkartıyorlar. Sanığı da çıkarmış olması lazım.
Sanıklar yoktu sadece ben vardım şikayetçi olarak. E benim ne zararim var sanki gizli birseymis gibi. Karar zaten kağıtta yazıyor. Beni çıkarması saçma ozaman dediğiniz gibiyse
Avukatları bile dışarı alıyorlar. Karar yazarken. Savcı, diğer üyeler vs ile kararı birlikte irdeleyerek yazmak için.
Evet ama sanırsın gizli önemli bir dosya vs.. benim ne zararim vardı sanki, çıkarttı beni salondan. Avukat olmak çok içimde kalmıştı. ilk kez mahkemeye gitmiştim orayi , orada bulunan avukat, hakim, savcı izlemek. O ambiyansı yaşamak istiyordum :(
Gizlilikle alakası yok. Kararı daha önceden hazırlayıp copy paste yapıyorlar, onu görmeni istememişlerdir.
Veya kararı kendi aralarında tartışıyorlar. O anı görmeni istememişlerdir.
Aa evet o olabilir önümde bir bilgisayar vardı. Katipin yazdığını ben ekrana bakarak izliyordum. Belki de dediğiniz gibi ben böyle pür dikkat bakarken copy paste yapmamak için.
Sana özel bir şey değil.
Senlik bişey kalmamış işte ondan çıkarmıştır.
Evet ama sanırsın gizli önemli bir dosya vs.. benim ne zararim vardı sanki, çıkarttı beni salondan. Avukat olmak çok içimde kalmıştı. ilk kez mahkemeye gitmiştim orayi , orada bulunan avukat, hakim, savcı izlemek. O ambiyansı yaşamak istiyordum :(
Aslında çok açık sebebi
Nedir
Hakim bu, her şey yapar.
Bende anlamadımq