1+1 dairede yalnız yaşıyorum ve doğalgaz faturası 1.200 TL kombi toplasan 4 kere yandı yalnızca Ocak ve sıcak su ederi bu kadar mı?

Şaka gibi gerçekten ben öderim de asgari ücretli bir kişi bunun altından nasıl kalkıyor acaba?

(Yaşaması çok ucuz olan hayatı çok pahalıya yaşıyoruz)

1+1 dairede yalnız yaşıyorum ve doğalgaz faturası 1.200 TL kombi toplasan 4 kere yandı yalnızca Ocak ve sıcak su ederi bu kadar mı?
Cevapla