Şaka gibi gerçekten ben öderim de asgari ücretli bir kişi bunun altından nasıl kalkıyor acaba?
(Yaşaması çok ucuz olan hayatı çok pahalıya yaşıyoruz)
Şaka gibi gerçekten ben öderim de asgari ücretli bir kişi bunun altından nasıl kalkıyor acaba?
(Yaşaması çok ucuz olan hayatı çok pahalıya yaşıyoruz)
4 kere yandı ise fazla gelmiş, evin izolasyonunda bir sorun olmalı. Geçen ayın yarısında kombi yandı seninkinin yarısı geldi. Bu ay tamamında yandı muhtemel seninki kadar gelebilir. Asgari ücretli ve kirada olan birinin bu faturayı ödemesi için boğazından kesmesi gerek.
Geçen ay da bize 1000 TL civarında geldi, hatta kombinin ayarları minimumda olmasına rağmen. Kısacası, zamlar ve ekonomik sıkıntılardan dolayı vatandaş mağdur oluyor.
Cevap
6Cevap
Bana o kadar fatura gelsin mağarada yaşamaya başlarım hiç sönmeyen ateş dere kanari sınırsız su dibine kadar yaşa hayatı
Almaya alışmış bakmışlar etraflarında ses çıkaran yok devam etmişler
Oha o evde nasıl bi kombi var la benim evde 1+1 şubatta çalıştırdım 180 geldi
3+1 110m2 ev İstanbul'da hamam gibi camları açmak zorunda kalıyoruz 820TL
Bu zihniyete iyi bakın Türkiye'nin kaderini bu zavallılar veriyor..
zihniyetle ilgili geri besleme nedr, fatura bedelimi paylaştım sadece , rahatsızsan söyle uzak duralım
Bana 1 ay +13 gün için 2300 lerde geldi😅
Çok fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?