Bizim burada doğalgaz arıza çalışması yapılıyor, kombi hep damlatmış. Ben de şarteli indirdim, sorun olur mu?

Bizim burada doğalgaz arıza çalışması yapılıyor, kombi hep damlatmış. Ben de şarteli indirdim, sorun olur mu?
Cevapla