5 gün boyunca idrarını içti, enkaz altında 5 vakit namaz kıldı! Gaziantep'teki Adnan Muhammed Korkut herkese umut oldu. Gaziantep'te 94. saat sonra gelen haber herkesi umutlandırdı. Verdiği sesle kurtarma ekiplerini harekete geçiren 17 yaşındaki Adnan Muhammed Korkut, enkazdan alkışlarla çıkarıldı. AFAD görevlisi, sohbet sırasında Adnan'ın 5 gün boyunca 5 vakit namazını kıldığını anlattığını aktardı. "İyiyim, kendi tuvaletimi yapıp içerek hayatta kaldım" diyen depremzede, çıkar çıkmaz yanında köpeğinin olduğunu ondan da ses geldiğini söyledi.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Evet bunu daha önce duymuştum. Neticede İlk kez deprem olmuyor
Yapamazdim ya cok igrenirdim galiba😅😅 cok zorrr ck ck düsünürdm
Mesela benim aklıma gelmezdi ama bu olay sonrası artık aklıma mecburen gelecek. Şimdi şunu düşünüyorum. Aklıma geldi ve içmedim öldüm diyelim bu durumda intihar etmiş mi oluyoruz acaba? Çünkü içersen kurtulma ihtimalin varken bile bile içmemek intihar etmek demek olmuyor mu 🤔
Aynenn güzel bi soru bunu bi Hocaya sormak lazim galiba ama kimisi içer kimisi içmemez psikolojikmen hazir olmamiz gerekiyor galiba
Bunu yapman için hareket edebileceğin bayağı bi alana ihtiyaç var ve bu alam herkese nasip olmuyor belki parmağını bile kıpırdatamayacaksın
Bunu sağlıkçılardan da duydum ben daha önce ama yapamam herhalde ya 🤢
İnsan çaresiz kalınca her şeyi yapar😀 şu an susuzluk çekmediğin için yapmazsın ama 5 gün boyunca enkaz altında hiç su içmeden kalsan ve aklına gelirse sen bile içersin. Benim aklıma gelmezdi ama bu olay sayesinde artık öyle bir durum olursa içmem gerektiğini öğrenmiş oldum. Eğer içeceksem kurtulma ihtimalim varken bile bile içmezsem intihar ederek ölmüş bile sayılabilirim belki bu yüzden.
Gelirdi
Benim bu haberden sonra aklıma gelir artık 😀
:D
O kadar hayatı sevmiyorum
Herkesin tercihi farklı tabi