Depremin hep olumsuz yönlerini konuşuyoruz olumlu yönleri yok mu?

Depremin hep olumsuz yönlerini konuşuyoruz ve insanın içi içini yiyyor olumlu yönleri hiç mi yok mesela konuşabilecek içimizi ferahtlatıcak mesela ben el birliğine ve herkesin ufakta olsa çaba göstermesine hayran kaldım peki ya sizin böyle dikkatinizi çeken bir şey yok mu

Elbette biliyorum zor bir durumda bu tarz bir soru sorulmaması gerektiğini fakat kaç gündür deprem haberlerine bakmaktan deprem bölgesinde olmasam bile ders çalışamıyorum biraz olumlu şeylere yönelmek istiyorum artık
Depremin hep olumsuz yönlerini konuşuyoruz olumlu yönleri yok mu?
Cevapla