Depremin hep olumsuz yönlerini konuşuyoruz ve insanın içi içini yiyyor olumlu yönleri hiç mi yok mesela konuşabilecek içimizi ferahtlatıcak mesela ben el birliğine ve herkesin ufakta olsa çaba göstermesine hayran kaldım peki ya sizin böyle dikkatinizi çeken bir şey yok mu
Elbette biliyorum zor bir durumda bu tarz bir soru sorulmaması gerektiğini fakat kaç gündür deprem haberlerine bakmaktan deprem bölgesinde olmasam bile ders çalışamıyorum biraz olumlu şeylere yönelmek istiyorum artık
Elbette biliyorum zor bir durumda bu tarz bir soru sorulmaması gerektiğini fakat kaç gündür deprem haberlerine bakmaktan deprem bölgesinde olmasam bile ders çalışamıyorum biraz olumlu şeylere yönelmek istiyorum artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İnsanları korkutan, sağalmaz yaralar açtıran, acı yaşatan depremin bence olumlu yönü yok.
İnsanların böyle bir durumda birlik olması çocukların depremzede çocuklar için önem verdikleri eşyaları yollaması düşman belirlediğimiz ülkelerin olayın ciddiyetinin farkında olup bir kenarı bırakıp yardım göndermesi
Gençlerin üniversitelerini boşverip yardım için koşa koşa gitmesi ne yapsak kardır demesi
Yine de deprem bu. İnsanlar yardım etmek için illa kötü bir durumun olmasını beklememeliler.
Birlik ve beraberliğin tekrardan yayılması tabi ki bunun için depreme ihtiyaç yoktu fakat işte insanlar neyse şu an bile kötü düşünmek istemiyorum
Tam ben yazıyordum sen de yazmışsın varya olumlu düşünmeye çalışırken bile istemsiz sorunlara kayıyor aklım
Aynen
Uf biraz toparlayıp derslere dönmem lazım sınava az kaldı ama aklımı bu tarz haberlere bakmakla yedim galiba
Doğru, hepimiz etkileniyoruz, içimiz acıyor ama sınavlarına da dikkatini ver
Elimde değil 🤦🏼♀️
Depremin olumlu bir yönü olamaz
Uf biliyorum kesek iyice okusanız da abuk subuk yorum yapmasanız kafa dağıtmak için olumlu yönlerine odaklansak dediğimi söyledim zaten duyardan başka bir şey değilsiniz yemin ederim ne yapalım psikolojimiz bozuldu kafayı mı yiyelim
Yok olmasında
Harbiden yok hep mi kötü olur ya biraz iyimser düşüneyim dedim yine psikolojim bozukdu
Olmasın:( böyle bir ders böyle bir düzen olmasın
Püf ne olucak bu ülkenin hali İzmir'de de bekleniyormus deprem uyku uyuyamıyoruz
Orada şiddetli olmaz biz ne yapalım
Bir şey demedim abi sakin ol hani biz de korkuyoruz dedim sizin durumları gördüğümüz için zaten korkuyoruz burada dert yarıstırmaya girdin direkt
Yok dert yaristirmak degil bende İstanbul o insanların dertlerini zaten kimseye yaşatmasın Allah
Evet ya İstanbul ve İzmir'de de bekleniyor vallahi allah sonumuzu hayır etsin haberleri o bebekleri gördükçe içim gidiyor keske bir şeyler yapabilseydik zamanında
Zamanında olsa olurdu şimdi bağış gönderiyoruz kıymeti yok ki
Yok zaten tonlarca çocuk kadın genç yaşlı helak oldular yardımlar bile tam yerlerine gitmiyor sinirlenmemek üzülmemek elde değil
En önemlisi de afadtan bağımsız giden tırlar yol kenarına indirmisler hep tırdakileri
Namu. suz insan çok
Depremin afetin olumlu yönü olmaz