Depremin başka şehirlere yayilmasi? İyi bir şey mi kötü bir şey mi?

İlk Gaziantep Maraş Hatay nurdagina olmuştu ama sonrasında AP ayrı şehirlere yayılmaya başladı korkuyorum daha büyük bir deprem yaşanmasından sizce neden böyle yayılıyor normal deprem olunca bıkac şehirde hissedilir geçerdi ama şu an yayılıyor

Depremin başka şehirlere yayilmasi? İyi bir şey mi kötü bir şey mi?
Cevapla