Çıkmaz bir yola girdim ve şu an depresyondayım bana bir fikir verin yol gösterin ama lütfen eleştir meyin?

Arkadaşlar hayatım inan ki b*k gibi lütfen elinizi vicdanınıza koyun ve empati yapın üniversite öğrencisiyim şu an ve yıllarca babamın dayımın falan şaka niyetine buruna bak burnun çok büyük dikkat et kapıya çarpma saçma sapan alaylariyla büyüdüm ve inanın abartı olarak büyük değil kemer eğrilik bile yoktu her neyse babam ameliyat olmama karşı çıkıyor ve hakkımı helal etmem falan diyor çelişkiye bak bana yıllarca bu psikolojiye sokan kendisi hakkını helal etmeyen yine kendisi bende hazır okulum ara tatildeyken kredi çekeyim dedim çekmez olaydım ameliyatımı oldum keşke başıma bi iş gelseydi o gün ameliyat olmasaydım bugün 5. günüm burnum o kadar kötü oldu ki önden yandan aşırı kalkik delikler belli tam bir fiyasko eski halime kurban olayım ya şimdi belli miktar borcun altına girdim bu tiple ne okula gidesim var ne bir işe girip çalışasım var hele okula nasıl gidicem arkadaşlarımın yüzüne nasıl bakarım acaba üniversiteyi mi dondursam hangi birini düşünecegimi şaştım psikoloji kalmadı yemin ederim ağlıyorum şu an

Güncellemeler
+1 yıl
Fikir verin nolur
Çıkmaz bir yola girdim ve şu an depresyondayım bana bir fikir verin yol gösterin ama lütfen eleştir meyin?
Cevapla