Kapalı değilim diye benimle değil annesinin bulduğuyla evlendi? Ya ben ne olacam?

2 sene oldu atlatamiyorum. Zoruma gidiyor hazmedemiyorum. gercelten deniyorum olmuyor. Madem evlenmiceksin neden umut veriyorsun? Bana seni bu halde seni eve gelin diye sokmam demesi.. travma oldu resmen hayatimda hicbiyerde böyle bir muamele görmedim. hemde sevdigim tarafindan. Basim. acik ama acik filan giyinmem. Unutamiyorum onu unuttum fakat yaptiklarini dediklerini hakketmedigim seyleri söyledi buna zoruma gidiyor. Ciplak dolasan insanlar bile bu muameleyi glrmemisdir bunu hakketmedim. 2 yil gecti bana bunlari söyleyeli. Agustosda evlendi muhtemeln gorucu usulu. Nasil olurda bana yaptigi soyledigi seylerden sonra yuva kurar? Gayet mutlu guluyor. Erkek istemese kimde zorla evlendiremez sonucta. Canim cok yaniyor. Bu muameleyi hakkrtmedim onu cok seviyordum resmen bana "seni eve gelin diye sokmam dedi"

Güncellemeler
+1 yıl
Gunaydin.. yine aklimda yaptiklariyla uyandim
Kapalı değilim diye benimle değil annesinin bulduğuyla evlendi? Ya ben ne olacam?
Cevapla