2 sene oldu atlatamiyorum. Zoruma gidiyor hazmedemiyorum. gercelten deniyorum olmuyor. Madem evlenmiceksin neden umut veriyorsun? Bana seni bu halde seni eve gelin diye sokmam demesi.. travma oldu resmen hayatimda hicbiyerde böyle bir muamele görmedim. hemde sevdigim tarafindan. Basim. acik ama acik filan giyinmem. Unutamiyorum onu unuttum fakat yaptiklarini dediklerini hakketmedigim seyleri söyledi buna zoruma gidiyor. Ciplak dolasan insanlar bile bu muameleyi glrmemisdir bunu hakketmedim. 2 yil gecti bana bunlari söyleyeli. Agustosda evlendi muhtemeln gorucu usulu. Nasil olurda bana yaptigi soyledigi seylerden sonra yuva kurar? Gayet mutlu guluyor. Erkek istemese kimde zorla evlendiremez sonucta. Canim cok yaniyor. Bu muameleyi hakkrtmedim onu cok seviyordum resmen bana "seni eve gelin diye sokmam dedi"
Kapalı değilim diye benimle değil annesinin bulduğuyla evlendi? Ya ben ne olacam?
Güncellemeler
+1 yıl
Gunaydin.. yine aklimda yaptiklariyla uyandim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Kimsenin yaptığı yanına kâr kalmaz kardeşim.
Öylemi diyosun ama neden mutlu yuvasini kurdu guluyor gayet mutlu
Daha iyi ya hakkını Kübra'da alırsın.
Kübra mi
Piyasa serefsizlerle dolu hayat artık menfaatçi olmus shtekar olmus
Canim yaniyor
İyi blirim o can yanmayı
Evet
İnsanlar maalesef artık kalektersiz olmuş cıkar için yasıyolar
Günaydın
Annesinin sözünden çıkmayan bir erkekten iyi bir eş olmaz
Biliyorum ama artik mesele neden beni birakti da degil mesele bana yaptigi seylerden sonra nasil mutlu olur nasil yuva kurar zoruma gucume gidiyo ya basortulu degilim diye demedigi kalmadi o**pular bile böyme muamele görmiyor ya
O kizl gyet mutlu
Mutlulukları uzun sürmez.
Çünkü bir süre sonra kız kaynanasından sıkılacak
Onlarin. istedikleri gibi bir gelin kapali pisirik sanmam
Herkesin bir dayanma noktası vardır.
çivi çivi söker boş ver aldırma seni sen olduğun ile evlen
Asla geçmişe takılı kalma ileriye bak sürekli
Demesi kolay
Demesi kolay diye bir şey yok.
Ben senin geçtiğin yolların 100 kat fazlasından geçtim onun için sende güçlü kuvvetli olmalısın.
Aradan 2 yıl geçmiş gözünü açıp hayatıns devam etmelisin sonuna kadar ve her zaman daha kuvvetli olarak.
Destek olmaya çalışıyorum sana
Mesele bu degil
Ben hickimseyi sevemiyorum hickimse onun gibi degim olmuyor sevmiyorum
Sen ona saplanıp kalmışsın
Saplandığın yerden çıkman lazım
Şu hayatta kimse vazgeçilmez değildir.
Daha çok gençsin bu dediklerim saçma gelebilir ama hayat tecrübesi ile sabit bunlar.
Onun için dediğim gibi her zaman önüne bak
Bakiyorum inanki. ama cok korkuyoru kimseyi böyle sevemem diye konudtuklarimlada asma. onun yerine koyamiyorim
Kimseyi kimseyle kıyaslama.
Gün gelir biri çıkar karşına bir bakmışsın ki o kişi bir hiçmiş hayatında.
Onun için aradan kaç sene geçmiş takılma artık o zamana ve o kişiye
Sabah uyandim. yine yaptiklari geliyor aklima
İbadete yönelmeni tavsiye ederim
Canim cok aciyor evde kardesimin yaptiklari psikolojim hic iyi degil
Bazen bir şeyi bahane etmesi gerekiyor insanin. Bence o şekilde bir bahane bulmuş ve çok dar kafali biriymis. Sen niye üzülüyorsun böyle biri için? Evlensen de mutlu olamazdin böyle biriyle
Biliyorum ama artik mesele neden beni birakti da degil mesele bana yaptigi seylerden sonra nasil mutlu olur nasil yuva kurar zoruma gucume gidiyo ya basortulu degilim diye demedigi kalmadi o**pular bile böyme muamele görmiyor ya
Ne yapacakti ki bence sen bakiş açini değistir insan unutur çünkü gelip geçer hersey
Nasil ne yapacaktiki dogrumu simdi yanindaptigi
Sana şu an ne tavsiye verirsem vereyim boş. Sana şu an en iyi gelecek şey. İyi bir dertleşme.
Cok dertlesdim hicbir fark etmiyor herkes boş ver salla diyo demes kolay zoruma gucume gidiyo
Bursa'da var bir ton o dediğin şerefsizlerden
Bursa ne alaka ki
Klavye hatası burdada var diyecektim bursa yazmış bende dikkat etmedim
burada dedigin neresi ki
Özellikle bu sitede senin anlattıklarını yapan ve yaşayan cok
Hiç kimseyi sevemeden evleneceksin diye düşünüyorum
Aferin cok guzel. moral. veriyosun
Ben de öyle oldum maalesef
Ne kaa saçma bir insanmış
Bir kalbe umut vermek en büyük şerefsizlik olmalı.
Cok sevdim. cok umutlandim
Yeni umutların olacak yeni hayallerin
Muhtemel de yattıniz demi
Tam bir şerefsizler miş fjsjjjj
Başta söyleseymiş keşke
Hivkimseyi sevemiyorim
boş ver sevme