Türkiye'de doğup bu ülkenin ekmeğini yiyen birisi neden Atatürk'e hakaret eder?

Son zamanlarda buna çok denk geliyorum birisi Atatürk'e hakaret ediyor o da onun değer verdiğini ******** sına hakaret ediyor fakat özellikle şunu çok merak ediyorum Atatürk olmasaydı muhtemelen kimse sayısız ülkeye karşı Türkiye'ye kurtaramazdı muhtemelen sonumuz Uygur Türk'leri gibi olurdu bildiğiniz köle hayatı yaşardık bu durumda neden bir insan Atatürk'e hakaret eder inanın anlayamıyorum madem öyle neden Türkiye'de yaşıyorun orasıda ayrı tabi

Türkiye'de doğup bu ülkenin ekmeğini yiyen birisi neden Atatürk'e hakaret eder?
Cevapla