Yeni başladığım işyerinin tuvaletini herkes kendi temizliyor. Tuvaleti temizleyen bir çalışan yok, ben temizlemek istemiyorum. Ne yapabilirim?

Yeni başladığım işyerinin tuvaletini herkes kendi temizliyor. Yani tuvaleti temizleyen bir çalışan yok. Ve ortak tuvalet ben biye milletin pisliğini temizlemek zorundayım? Ben daha kendi evimdeki tuvaleti temizleyemiyorum. Çöpleri de kendileri alıp atıyor ıyy hayatta elimi süremem ve yaklaşık bir haftadır çöpler taşmış yere dökülmüş şekilde duruyor. Ve bana işe girdiğimde kimse söylemedi burada tuvaleti bizim temizlediğimizi. Ben kendim insanları gözlemleyerek öğrendim. Başta söyleselerdi belki işi bile kabul etmeyecektim.

Yeni başladığım işyerinin tuvaletini herkes kendi temizliyor. Tuvaleti temizleyen bir çalışan yok, ben temizlemek istemiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla