Her gün yeni çocuklar doğuyor , insanlar ölüyor , insanlar öldü bu size değersiz hissettiriyor mu?

Seçmediğiniz çok güzel veya çok kötü bir hayatınız var milyarlarca sperm ve milyarlarca yumurta kombinasyonu arasından siz meydana geldiniz ve başkaları geldi gelenlerin bir çoğu erkenden öldü ne kadar üst düzey bir hayatın içine gelselerde böylelerinden de illa erken ölüm oldu hayat bir tek bana mı çok saçma geliyor dünyevi bakınca dini inancımda yok ateistim öbür taraf gibi düşünceler daha çok saçma geliyor ama mantıklı gelen kısımları da var her şeyin bitecek olması beni korkutuyor ve her şeyi değersizleştiriyor bilincimde bu da hayattan zevk alamama sebep oluyor , nasıl düşünerek bunu aşabilirim ya da neyi kaçırıyorum?

Her gün yeni çocuklar doğuyor , insanlar ölüyor , insanlar öldü bu size değersiz hissettiriyor mu?
Cevapla