Sevgilisi omzuna yatarken erkeğin sık sık kızın alnını ve yanagını öpmesi ve öpmemden rahatsız oluyo musun diye sormasının sebebi nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Ölçüyor, biçiyor ona göre hareket ediyor. Seninde hoşuna gidip gitmediğini merak ediyor. Daha iletiye gitmek istiyor ama tepki vermenden korkuyor. Zarar gelmez o çocuktan. Yani sen istemediğin sürece...
14 Yorumla- +1 yıl
istemem tabi ki. beni kapalı görüşlü biri olarak düşünme ama bir keresinde sarılırken elini belime koymasından huzursuz oldum ve biraz yukarı çekebilir misin elini dediğimde çekti. daha sonra araya baska konular girince daldı belimi tuttu, ses çıkarmadım, hatırlayıp elini yukarı çekti ve teşekkür ettim. o da özür dilerim dedi. nası bu erkek sence? :/
- +1 yıl
Yani nasil bir erkek olduguyla ilgili buradan ahkam kesemem ama sonucta hareketleri bişeyler yasamak istedigini gosteriyor. Gunden güne daha ileriye gidecek bundan emin olabilirsin. Bir kere elini beline attiginda uyardigin halde tekrar yapiyorsa ayni seyi bu eksi bir puandir bana göre. Zorlamanin anlami var mi?
- +1 yıl
hem bazen kızlar da ister ileri gitmek ama tutarlar kendilerini yani sizin kadar yogun bir isteğimiz olmaz. ister istemez canı ister buna hiçbi kız kızamaz ama önemli olan kendini tutabilmek ve durucağın yeri bilmek bana göre
- +1 yıl
bana kalırsa o elini ikinci defa oraya koyup özür dilemesi bir artı, çünkü elinin belimde kalması konusunda ısrar da edebilirdi yani böyle erkek çok sonuçta. "nolucak ki burada dursa, vs vs" gibi şeyler diyebilirdi yani
En İyi Cevaplar
+1 yılo gerçekten seviyordur ve sevgisinin sıkmasından korkuyordur..
96 Yorumla- +1 yıl
gerçekten mi :( ben de erkeklerden korktugum için ve çok güvenmediğim için hep korktum ya kötü niyetliyse amacı baskaysa diye
- +1 yıl
onun sestnundan ve sana bakışından zaten anlarsın ki sen ama bunu bir adam boşyere yapmaz alnından öpmeziçten bir kızı
- +1 yıl
bir keresinde sarılırken elini belime koymasından huzursuz oldum ve biraz yukarı çekebilir misin elini dediğimde çekti. daha sonra araya baska konular girince daldı belimi tuttu, ses çıkarmadım, hatırlayıp elini yukarı çekti ve teşekkür ettim. o da özür dilerim dedi. nası bu erkek sence?
- +1 yıl
heey
- +1 yıl
Arkadaş aşşağıdaki önyargılı insanları düşünenlere bakıp gülüyodu o arada :)
+1 yılBazı insanlar öpmeyi sarılmayı cok sever bunun cinsiyetle de alakası olduğunu düşünmüyorum ve bence kötü bir niyeti de yok gibi :)
11 Yorumla- +1 yıl
çok sağol :)
+1 yılkeşke dese. dudağımdan öpmüyorsun çok rahatsız artık ben dalıcam derim dlsdlsldksldşsşd
29 Yorumla- +1 yıl
hahahahaha :D: D:D:D:D deli kıııııııız :D
- +1 yıl
itinayla çekip öpmüşlüğüm var acımam yaparım seviyorum arkadaş ne önemi var erkek öpmüş kız öpmüş dowlflsldos
- +1 yıl
tepkisi nolmustu :D
- +1 yıl
g*tüm donuyo romantikliğimizi daha sıcak bir havada yapsak dedi bende içimden bu ısıtmadıysa daha napayım soba mı takayım dedim tabii
- +1 yıl
bak @ugurrr28 olsa böyle mi derdi hiç :D
- +1 yıl
ben onu öyle sevdim ama öyle kabullendim öyle sardım kalbime alıştım yani :D daha ne göya romantikliklerimiz var da çok uzun dksdkksdkkdks
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
35Cevap
Diğer konusunda 573 cevap paylaştı. Hsumuza gidio onu o an hic incitmeden sadece opup koklamak ona doya doya kiyamadn bakmak bise olcak die korku dolu koklamak yanimizdan kucuk bir bebek gbi hic ayirmamak gelioda ondan
24 Yorumla- +1 yıl
ay ne güzel anlattın
- +1 yıl
sen aşıksın arkadaş :)
+1 yılBazı kızlar öyle şapur şupur öpülmeyi sevmezler buda onu düşündüğü için soruyo olabilir seviyodur kızmandan korkuyodur bu yüzden.
11 Yorumla- +1 yıl
sağolasın :)
Sahiplenmesi, kaybetme korkusu
Boktan bir durum yani :)17 Yorumla- +1 yıl
nasıl boktan :/ neden ki
- +1 yıl
tabi o korku giderek insanı boka sarıyo :D
- +1 yıl
Seni aldatmıştır vicdanını rahatlatmak için sarılır, alnından öper seni sahiplenir ama aslında günah çıkarıyordur,
Kendisine güvenmiyordur seni terk ederse yalnız kalacağını düşünüyordur ama buna cesareti yoktur sadece sana daha çok ait olmak için öpüyor sarılıyordur,
Sana güvenmiyordur, bunu sana söyleyemiyor bu tarz hareketleriyle kendine bağlamaya çalışıyordur gibi seçenekler ve daha birçoğu... - +1 yıl
baya da çıkıyomuş be
- +1 yıl
Bardağın boş ve dolu tarafı.. boktan diye tabir ettiğin düşünce ve sizin şu an bahsettiğiniz o halde belini sadece eline koymasndan rahatsz olan kız o çocuğa o cesareti veren ve gösteripte vermiyen bir cinstir?
- +1 yıl
bak canım benim. öyle bir cesaret vermedim bir ilişkide taktik uygulamam neysem oyumdur ve genelde sevimli neşeli biri oldugumu söylerler. bu sempatiklikler hoşuna gittiğinden belki öyle bir cesaret gelmiş olabilir, ama ben onu uyardığımda elini orda tutmak için üstelemiyosa olay bitmiştir benim için. ama yine de emin olmam tamamen güvenmem o ayrı konu. o yaptığı hareket takdir edilesiydi. ister düşüncemi köreltecek şeyler yaz ister bana hakaret et umrum değil
Benimde sorunum bu. Özellikle kalabalık yerde öptüğüm zaman soruyorum bu soruyu daha çok. Onu sıkmamak için bu soruyu soruyorum
17 Yorumla- +1 yıl
peki neden öpüyosun
- +1 yıl
yani sevginden onu tatlı bulmandan dolayı mı yoksa cinsel istek mi? gerçi cinsel isteği olan dudağa kayma konusunda ısrar eder yanılmıyosam tabi
- +1 yıl
hahaha benim yanaklarımı ve beni tatlı buldugunu çok sık belirtmişti o da
- +1 yıl
oha ya aynısını anlattın şoktayım
bunu bana hep kızlar yapıyodu yaa:))) niyetimi anlamıomusun öküüzz anla işte yanıyom demek:))
inadına anlamamak çıldırtıo onları:))) über salağı oynarım. derdini açık açık anlatcakk:)))12 Yorumla- +1 yıl
kızlar mı seni öpüyo?
+1 yılKendini sevdirmeyip ne yapmayı planlıyorsun? Uzaktan mı baksın sadece sana?
Çocuk ne güzel seviyor işte, kötü niyetle düşünseydi şimdiye çokdan amacına ulaşırdı16 Yorumla- +1 yıl
23 günde ulasırdı heralde dimi
- +1 yıl
Ulaşırdı, en azından eli başka taraflara kayardı
- +1 yıl
ne gibi yerler?
- +1 yıl
Poponu sıkardı, göğüslerini ellerdi, o tür şeyler
- +1 yıl
ay yuh çüş
- +1 yıl
İyi ozaman, demek seni o kadar çok seviyormuş ki, sana zarar vermek istemiyormuş
Sıkılmanı veya sevmedigi bir hareket yapmayi istemiyordur ve bu hareket sevgi göstergesidir
16 Yorumla- +1 yıl
AĞZIN BAL YESİİİİİİİİİİN
- +1 yıl
gitmez mi <3
- +1 yıl
popüler olman lazım malesef. tabi senden hoslananlar olur sen oldugun için o ayrı konu da etkilemek sıkıntı
+1 yılordan rahatsız olmazsan aşşağılardan hiç olmaz kafasında. emin olmak istiyor..
11 Yorumla- +1 yıl
hayır değil. alından neden rahatsız olayım? aşağı dediğin yerler sıkar biraz. o kadar da değil. alın masum bir yer yanaktaki elmacık kemiği de öyle. sıkıntı yaratmaz. ben onu zaten uyardım belimi tutmasından hoslanmadıgımı söyledim ve üstelemedi bir daha tutmadı yani.
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok seviyo seni rahatsız etmekten korkuyor adam gibi adam
15 Yorumla- +1 yıl
bir keresinde sarılırken elini belime koymasından huzursuz oldum ve biraz yukarı çekebilir misin elini dediğimde çekti. daha sonra araya baska konular girince daldı belimi tuttu, ses çıkarmadım, hatırlayıp elini yukarı çekti ve teşekkür ettim. o da özür dilerim dedi. nası bu erkek sence? bunun altından bir numara çıkmaz dimi. erkeklere güvenmem de.. :(
Cevap sahibi+1 yılUyarına rağmen gerçekten daldıysa çıkmaz bence hem özür bile dilemiş. hemcinslerime güvenmemekte sonuna kadar haklısın ama o çocukta biraz kendimi gördüm anlayabiliyorum o yüzden kötü niyetli değil bence biraz güven :)
- +1 yıl
yok yok ben bile dalmıştım o zaman yani tamamen başka bir şeyden konuşuyoduk onun da daldığına eminim. bir de dikkat ettim sanırım bunlardan rahatsız oldugumu anladıgı için şöyle bişi yaptı. elim bacağımın üstünde duruyodu sonra o elimi tuttu ve onun da eli bacagıma değdi, sonra hemen elini çekip kolumu sıvazladı. bu arada sağol yorumların için :)
Cevap sahibi+1 yılNe demek sen de sağol şimdi gördüm yazdığını da ondan zarar gelmez evet bak şanslısın iyi geceler :)
- +1 yıl
inşallah :) iyi geceler :)
Erkek opmek ister dufak yanak anlindan fark etmez :)) sormaktaki amac ta opuyorya zaten oryami okusturuyor. Hangi kiz opme derki oke bir ortamda ;)) gercekci olalim lutfenn
00 Yorumla
+1 yılSık sık ise sıkıntılı bence. Omzuna masumca başını koymuşsun bir kez öper tamam, ama defalarcaysa iyi düşünmem.
17 Yorumla- +1 yıl
ya şu da var kim alından öpmekten tahrik olur. yapılan yorumlar iyi yönde yani.
- +1 yıl
alın bu ya :D nedir yani hadi dudağın kenarını öpse hak vercem sana da saç ve alın öpmek... pek tahrik edici değil bana göre
- +1 yıl
Erkek bu; topuk sesinden bile tahrik olabiliyorsa:D Ama ben tahrik mevzusundan bahsetmedim vıcık vıcık olurdu. Sanırım ben böyle şeyleri sevmem.
- +1 yıl
bak şimdi topuklu ayakkabı çok başka o fetiş :D :D bazı kadınlar hakkını veriyo ama
- +1 yıl
Bence erkekler fetişistliğin hakkını veriyo:D
- +1 yıl
erkekler abaza :D
- +1 yıl
Yani biliyorsun, o yüzden güvenme:D
ya yeminle bu ne ya öpmüş sormuş işte o nedemek bu nedemek sevgilim benim yanımda pış diye osurdu başka kızların yanında zart diyo osuruyo bu ne demek diye bile sorucaksınız yakında
00 Yorumlayoklama yapıyordur hacı köpruyu gecene kadar aayıya dayı demesını bılcen ıcabında :D
00 Yorumlahata yapmaktan korkuyordur, kaybetmekten korkuyordur. ya da cesaret alıp daha hızlı yürümek istiyor.
04 Yorumla- +1 yıl
bes gündür çıkıyoruz ama 1 ay flört ettik ve bes gündür dısarı da cıkıyoruz :D belimden tutmasını istemediğimi söyledim ve saygı gösterdi tutmuyo belimden sırtımdan tutuyo seviy mudur?
- +1 yıl
evet. gözleri çok güzel bakıyo bana sürekli iltifatlar ediyo güzel şeyler söylüyo. ama istemediğim şeylerde kesinlikle ısrar etmiyo. bak dediğim gibi o günden beri ne belimi tutuyo ne baska bir sey. öpmeye de kalkmadı. bu cocugun annesiyle benim annem arkadas. babası da biliyo beni benim annem de onu biliyo. sence yanlıs bir seyler aramalı mıyım? isin icinde aile var yani sonucta
+1 yılrahatsız olup olmadığını kestiremiyor demek ki.
11 Yorumla- +1 yıl
hahah düz mantık aslında öyle :)
sarımsak sogan yemış sanırım
110 Yorumla- +1 yıl
hahhahaha iyiydi :D :D
- +1 yıl
ama yazı dilinde çok değil ya birlikteyken böyle. face azcık odun :D
- +1 yıl
facede*
- +1 yıl
bende twitter instagram yohh :D
- +1 yıl
onda da instagram var ama kendi fotosu yohh :D
- +1 yıl
ya öööff
- +1 yıl
:)))
Diğer konusunda 677 cevap paylaştı. rahatsız oluyormusun diye sorarsa rahatsız olurum zaten -,-
01 Yorumla- +1 yıl
neden
+1 yılsapık abaza izlenimi vermemek istiyor sonuçta her erkek sevgilisiyle sevişmek ister istemezse sen kendini eksik hissdersin
02 Yorumla- +1 yıl
tabi ya bunu artık yazmanıza gerek yok bazen kızların bile içi gıdıklanır ister erkek hayli hayli ister. önemli olan o kıza saygı gösterip durması gerektiği yeri bilmek
- +1 yıl
durmak yok yola devam
nabalım yani ben arkadaşlarımla da oturuyorum öpüp koklamıcaksam arkadaşlarla muhabet gır gır şamata daha iyi gidiyor ne yalan söyleyim D:
10 YorumlaRahatsız olmuyorsan memelerınıde elleyeceğim.
yanı ben böyle yapıyorum :DD::D02 Yorumla- +1 yıl
bir de tas fırın erkeği olucaksın
Diğer konusunda 627 cevap paylaştı. Seviyordur herkes alnından öpmez dudak varken ;)
12 Yorumla- +1 yıl
yani. hani bunların çeşit çeşit numaraları var. hiç olmazsa bir kez dudagıma bir öpücük kondurup dayanamadım çok tatlısın falan diyebilirdi. ikna etme yöntemleri de var üstelik
+1 yılsevgiden kaynaklanıyor
11 Yorumla- +1 yıl
öyle mi diyosun. erkeklere pek güvenmediğim için korktum baska anlamlar aradım :(
+1 yılGercek bir adam onu kaybetme derim ben
13 Yorumla- +1 yıl
bir keresinde sarılırken elini belime koymasından huzursuz oldum ve biraz yukarı çekebilir misin elini dediğimde çekti. daha sonra araya baska konular girince daldı belimi tuttu, ses çıkarmadım, hatırlayıp elini yukarı çekti ve teşekkür ettim. o da özür dilerim dedi. nası bu erkek sence?
- +1 yıl
İleridede aynı. Ozelllgini korursa cok anlayıslı Sana deger veriyo En onemliside: )
- +1 yıl
teşekkürler :))
Gizli Üye(30-35)+1 yılBak eski sevgilim geldi aklıma oda öyleydi ben gene iptal:(
03 Yorumla- +1 yıl
hadi ya nerelesin sen :D
Cevap sahibi+1 yılSakarya;)
- +1 yıl
anladıım :)
Ateşine bakıyor var mı yok mu diye :)
12 Yorumla- +1 yıl
bir pratik zeka daha :D
- Diğer konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılTamamen koruma iç güdüsü..
12 Yorumla- +1 yıl
neyden :S
- +1 yıl
Herşeyden, herkesten :D Yanlış yazmışım aklım başka yerdeydi :D Sahiplenme demek istemiştim.
Diğer konusunda 573 cevap paylaştı. Biraz iliskimizde bir level daha atlicaz hazirlama pozisyonu
00 YorumlaKızı düşünüyordur biri görür hoşlanmıyordur bence iyi niyetinden.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılonayı alıcakkı daha ılerıye gıtmek ıcın... bunun cvpı bu baska sebp yok
04 Yorumla- +1 yıl
gitmedi daha ileri :) giderse de cevabını alır
Cevap sahibi+1 yılkafasından gecenler daha ılerısı ama
- +1 yıl
hangi erkeğin kafasından geçmez. bir anlık da olsa geçer
Cevap sahibi+1 yılböyle anlaıslı kızlar var mı daha yaa :)
Gider yapacak Ondandır...
02 Yorumla- +1 yıl
nasıl?
+1 yılrahatsız oluyorsan biraz o yatacak o yüzden.
00 YorumlaOnun adı aşk bence
12 Yorumla- +1 yıl
ciddimisin misin misin?
ilerleme hızını belirleyen stratejik sorular
02 Yorumla- +1 yıl
ha? ?
Kızın rahatsız olabileceğini düsünmesi :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlmuyosan dudagina inecegim ordan da olmazsan oksamaya baslicam seni demektir
13 Yorumla- +1 yıl
olmadıgımı belirttim. dudagımı öpseydi hatırlardım şu an
Cevap sahibi+1 yılE yavas yavas birden olmaz.. tabi bunlar genel seyler ama onu yapan onu da yapar.. onu yaptiran onu da yaptirir
- +1 yıl
hah işte sizin kafanıza ben bitiyorum cansınız can <3
eğer rahatsız oluyosan yapmam bidaha demek için
10 Yorumla
+1 yıldaha ileri gitmek istiyordur:) seni tartıyodur:)
02 Yorumla- +1 yıl
of şunu yazmayın artık hangi erkek istemez ki?
- +1 yıl
benim sorma amacım bu değildi
daha ileriye gitmeye kirkmasi tepkiden. oturu
01 Yorumla- +1 yıl
ne diyosun ya?
+1 yılbir nedeni yok ki. Seviyodur.
10 YorumlaDiğer konusunda 3,2b cevap paylaştı. ne kadar süredir berabersiniz sorabilirmiyim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMercimegi fırına vercek ayak yzpıyor.
00 Yorumla
+1 yılYavşaklık.
00 Yorumla
+1 yılyaşlar kaç?
01 Yorumla- +1 yıl
ben 19 o 20
Korkutmadan taarruza geçecek
110 Yorumla- +1 yıl
bak sen. sandıgınız kadar zeki değilsiniz ama erkekler
- +1 yıl
o kadar sümsük biri değil merak etme
- +1 yıl
ya bırak erkekleri tanımıyo muyuz çok masum dediğin erkek bile sevgilisi ona göz kırpsa yeşil ışık çaksa "hayır askım evlenmeden olmaz" mı dicek kendi hemcinslerinizi biz mi öğreticez bea
- +1 yıl
o zaman bütün erkekler sümsüktür kimi fazla kimi az
- +1 yıl
dünyadaki erkeklerin sayısı yüzde beş o zaman :)
Devamını Gör(29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar