Kızlar, Eski sevgiliye yazarken ilk cümle nasıl olmalı yardiminiza ihtiyacim var?

1.5 ay oldu dün hikayesine baktım bugünde yazicam artık sizce doğru mu yapıyorum içimde kalacağına o bana red ya da iyi bişey demesede artık net karar veririm diye. Ve nasıl bir giriş olmalı yılbaşını mi kutlasam saçma mi olur yeni yıl dilekleri vs

Kızlar, Eski sevgiliye yazarken ilk cümle nasıl olmalı yardiminiza ihtiyacim var?
Cevapla