Sevgilimle tartisiyoruz, sizce kim hakli? okey zeka mi sans oyunmu sizce?

sevgillimle idda giriyoruz sonra okey oyniyoruz kim kazaniyorsa mesela yemek ismarliyor vs vs gibi seyler, okeyonline de oyniyorduk her seferde o kazaniyordu, ona kalirsa okey oyun zeka oyun amaa bence okey sans oyunu, dun gece oynadik ben 24 o 6 poanlaa bitti :D hala okey zeka oyunu diyip duriyor sizce hangsi zeka mi sans oyun mu?
Sevgilimle tartisiyoruz, sizce kim hakli? okey zeka mi sans oyunmu sizce?
Cevapla