AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Boşversek adetimizi kendimize saklasak. İlla birine demek zorundamıyız
Gel gitlerim var benim de.. Regl de niye bu kadar sıkıntı yaptın ki bay bayan herkes biliyo
Erkekler kadın hastalıklarını bizden iyi bildiği için regl veya adet der geçerim yani niye kıvraniyim söylicem diye :d
İçim kan ağlıyo de kimse anlamaz herkes dertli sanar :D
genellikle teyzeler genç kızlara halan geldimi diyor bende anamamıştım ilk başta yani en iyisi halam geldi de
Zemin müsabakaya elverişli değil.
Hahahah buda güzel :)
var da umuma yazılmaz şimdi
yazsan iyiydi ya neyse
okan camdan bakıyo (baş harfleri çıkararak oku)
Cok yaraticisin @frenchojee
Anavatan kan ağlıyor :)
mens oldum diyebilirsin
Regl, hayız, namazsız, hasta
ben regl oldum diyorum :))
Renkli misafirim geldi :D
Regl oldum diyorum ben.
Ana vatan kan ağlıyor :D
hahaha ben yazıcaktım :D :D
@vişnelidondurma visneli kadin oldum da var :D
ben 'hasta oldum' olarak kullanırım.
Ana vatan kan ağlıyor, diyorum ben =/
haha :D
'Ana vatan kan ağlıyor.' 😏😏
Pms sendromu geçiriyorum...
resmin çok seksi
@ozgurluktanricasi
Diyelimki adin aysre kucuk ayse agliyo derler :D
Ozel günümde yim. regl im musait degil vs :)
Bir arkadaşım renkli oldum derdi
Ana vatan kan ağlıyor de.
hahahhahahahha
yavru vatan o :D
hahahah aynen yavru vatan o :D @striker20
yavruysa ana vatan ne?
Aşağı ki mahalle kan ağlıyor derim ben
Anavatan kan ağlıyor en iyisi bence :)
Eşler arasinda bacanak olduk diyorlar.
ahahhaha İyimişşş :D:DD:
Regl dönemi. Bu kadar.
uf oldum de hayatım :D
Hasta oldum veya özel günümdeyim.
Kırmızı canavar geldi ;D. P
Erkekler Ne Diyor
Eski kiz arkadasim dominata derdi. Latince regl demek.
Tane oldum denebilir:D
Tek tek okuyamadım artık daha önce yazan varsa kusıra bakmasın:D
İnan bana çokk var 😄
Tahmin etmiştim:D
"Seninkiyle benimkini birleştirmenin hiç sırası değil tatlım" diyebilirsin.
hahah pis :D
pis oluyor evet bu dönemde katlanmam lazım tatlım
Aynen yavrum hem çokta günah
Sni ben beklerim ttlim sorun deideil
Beklemede kal o zaman :)
çok naz aşık usandırır
Sen bilirsin artık orasını :)
kaç günün var kaç gün sonra biter hep ben hesaplarım sen zahmet edermsn
askim kusmak istiyormusn sana birset soylemeliyom demen yeterli bence :s
ne alaka oğlum ya abarttın yani
size normalde erkek icin ultra itici bir durum hala mi anlamadiniz
senin gibi koca düşman başına , anlayışsız şey
birde erkek acisindan bakiver. sende beni anla o kadar anlayisliysan.
"çarşambayı sel aldı" ya da ayva çiçek açmış olmadı Cizıs Krays hahahaaaa :)
Bayanlar genelde hastayım diyor. Anlayan anlıyor zaten..
Regl oldum desen yeteri kadar aciklayici olur. Fantazi aramaya gerek yok.
bunu senmi söylüyosun
Sen mi soyluyorsun derken?
senin söylemen biraz anormal geldi de
Benim soylememde ne anormallik var?
bilemiyorum senin tarzında biri için şaşırdım doğrusu
Benim tarzimda mi? Neymis benim tarzim? Beni taniyor musun? Regl dedim bilimsel aciklamasi farkli birsey aramana gerek yok.
l*n tamam demedik bişey hemen tribe giriyor , makara yaptık şurda ya :)))))))))
l*n li lun lu konusma l*n bana :)
tamam abisi gevşe biraz nedir bu asabiyet lütfen ama :D ama çok eğlendim itiraf ediyim yazışırken :D valla bak yoksa tanımam etmem seni :)
Yok nan asabi falan degilim rahat ol ;)
tamam sakiniz o halde :D
Her zaman ve her yerde ;p
Hasta oldum de şahsen annemden dini manada birsey talep ettiğimde böyle derdi ben anlardım
dini anlamda ne talep ediyosun ki
:D kur'an , hatim , dua , tesbih falan
dua eder , tesbih te çeker sıkıntı yok orda. yakışıklı çocukmuşsun maşallah gözler falan bilemiyorum hani :D
Teşekkür ederim :)
Benim gelgitlerim var şimdi onlar geldi bari siz gelmeyin üzerime =))
Vatan kan ağlıyo.
Regy.
Karşındaki öküz degilse biraz hastayım dedinmi anlar zaten
Ayın başındayım de: ))) olmadı ana vatan kan ağlıyor : de: )))
Regl, aybaşı, adult, karnm ağryo, hic halim yok, (bi s. kt. r g. t)
hahahahhaha :D
:))
Bugün bir hallerdeyim denebilir. Hallerim geldi bla bla bla
regl oldum diyebilir sin
Hastayım diyebilirsin :)
Musluk akitiyor, icim kaniyor, rejenerasyon oluyorum.
Asag mahallede mevzu var adam bicaklamislar :))))))))))
Akittirmisim -,-
https://i.hizliresim.com/dqNOaQ.jpg
Tipini S2M
bu çocuk kim yaa? :DSAfsadasd
Yazık çocuğun resmini koyup durmayın ya
Asil sen kimsin yakiskli:)? @Sonmermi
Cocuk ünlü oldu ya :D
@Octavia
Regl doneminin bir etkisi de cinsel gudulerin artmasidir. Sorun da buna ornek.
-Hastayım
-Neyin var
-Hastayım iste karnım agriyo (kasigini tutar)
erkek hıii tamam anladım :D
Aynen öyle olur evet :)
"valla bizde adet böyle y*rram" son zamanlar beni güldüren bir kalıp.
Baya şaşırtıcı bir kalıp :)
Genelde hastayım diyorsunuz. Daha doğrusu uslu kızlar hastayım diyor.
Yaramazlar pekiiiiii
Adet oldum, kan ağlıyorum ulu orta rahatça söylerler. Sanki marifetmiş gibi. Saklayacağı yerde çok saçma övünme şekli.
Övünme olayı saçma tabi
yara bandı ihtiyacım oldu? regl oldum, kanamalı hasta oldum vs vs
Özel günümdeyim veya regl oldum de. Bunda utanacak birşey yok doğal bir ritüel bu.
Anavatan kan agliyor. Ya da en iyisi piston aşşa indi 😀😁
İçim kan agliyo benim ufaklik girip olmuş burnu akiyo ;))
amımdan bir şey aktı anlarsın bu gün cenabetim diyebilir
Hastayim de gec :D ben sevgilime hastamisin diye soruyom anliyo
Kırmızı şarap mahsenden çıkıyor :)))
Bayıldım ++
Iıımmm 😉
Yeni tanımlara ihtiyaç var :))
-ne var?
-yumurtluyorum üstüme gelme...
Salcali aktivasyonlardayim.