Yurtta kalıyorum Odamdaki kız çok sıkıntılı napmalıyız idareye anlatsak odadan gönderirler mi?

Bu soğuk havada habire camı açıyor defalarca açma dediğimiz halde, çok pis ve dağınık Bi çay içiyor haftalarca masasında duruyor ve küfleniyor yıkamıyor. Kendisi de leş gibi kokuyor artık laf anlatmaktan usandım Bi de sanki bilerek susuyor bizi gıcık etmek için idareye gitsek bunu postalarlar mi. Bu saatte soğuktan uyandım sabah sabah camı açmış sonra gitmiş ağzına sışamadım çok sinirliyim
Yurtta kalıyorum Odamdaki kız çok sıkıntılı napmalıyız idareye anlatsak odadan gönderirler mi?
Cevapla