Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. ya da bunlar arasında hangi kombinasyon daha guzel sizce?
Nazen ilay
Mihra umay
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. ya da bunlar arasında hangi kombinasyon daha guzel sizce?
Bu * isimleri nereden bulup koyuyorsunuz? Umay koyun gitsin Mihra da neymiş Türkçe bile değil.
Niye İlay yetmiyor da Nazen İlay?
Berilsu, Bertuğ Can, Ada Pınar Cemre gibi üçlü dörtlü sikko isimler koyuyorsunuz?
Kızınızın adı Emine olsun tamam mı! Emineeeee!
Tamam ya sakin seni mi kırıcaz emine olsun 😃
Cevap
5Cevap
Ya iki kombinasyon da bana “ebeveynlerim farklı olmam için yırtınmış” imajı veriyor
Bence iki isim insanın karakterini zayıf gösteriyo. Tek isim daha güçlü. Nazen veya Umay
Düz Umay, çocuğunuzamı koyacaksınız?
Evet ama karar veremiyorum
Mihra umay çok hoşuma gitti
Bazi isimler kabak tadı verdi
O kadar mı kötü 😔
Yani okullarda 50 tane elifli Umay li isim oldu
İkiside değil
Sadece Umay
C hic biri
Umay Aybüke
İkisi de değil
☹️
1 hafta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?