Evet maalesef pasakliyim biraz. Yarn foto cekicez is yerinde saclarimi örsem mi yag beli olmasin cok. Siz me diyonuz? Nasil bakimli olurum? Biykda cikmis biraz ama useniyom ya giycek gzl seylerimde yokki. 1 aydir odami toplicam eriniyom. Bakimsizim pasakliyim paspalim. Napcam? Nasl bakimli disiplinli olunur ya lazere de gittim 2 kez hala bitmedi bu tüyler yine cikiyor almaktan nefret ediyom ha
Genelde dusta cok almam.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ben de oyleyim kuru sampuan kullaiorum bole durumlarda en guzeli
Burada bu kadar yazdıgna git biyiklarıni traş et yikan
Nasıl bakımlı olunur?
Cevap önce su ve sabunla tanışman lazım
Burada bu kadar zaman geçirip uğraşacağına git duş al temizlen çok üşeniyorsan yarın işe hayatının aşkı gelecekmiş gibi düşünüp hareket et
Gelmiyo iste gelmiyor
adam gibi adam türkiyenin su tasarrufu ve yağ ihtiyacını karşılıyor adam
Hahshahahahhahahahshshah
boklusun kizim oyle temiz olmak kolay degil az yikan ben mis gibi kokuyorum senin gibi sidikli degilim
İyi de neden yıkanmıyorsun. Yasak mı var
Yasak yok useniyorum ksdr takiliyorum o zamani
İğrençsin
,
🤮🤮🤮🤮🤮
Hicte bile
Sayende kızlardan tiksindim ıyyy 🤮🤮
Niyeymis
Ben bişey okurken düşünürüm gözümün önüne geldi anlattıkların lütfen biraz temizlik lütfen
Ya napim ask adam yok hytmda olsa suslenirim ona
Benimde hayatım da kimse yok ama temizlikten ödün vermem birileri için değil kendin için temiz ol
Yapamiyorum iste cok zor mutsuzum
Niye yapamıyosun beterin beteri vardır elindekilerle mutlu ol sende olanı bulamayanlar var emin ol
Elbette ama ask yok vende de
Bende de yok napalım
Ama istersen seninle bi hikaye yazabiliriz
Hangi hikadeyi
Sonsuz Bi aşk hikayesi ölene denk
Gizlisin ama evlsn
Ne evlisi ya onu kim dedi
Gizliden çıkarım o sorun değil
Cik
Çıktım
Migrenim tuttu sayende
Hdjsjdjsjahhaha neden ki
Trol bile olsa yaşayarak okudum bi an ufff
Harbiden trol degil ciddiyom
Bu daha üzücü uf
Sallaa
Neyse topla kendini, e o zaman sevgilin flnde yoktur.
E yok zaten teredip baskasiyla evlendi onun yznden oldu hersey bu halde geldim
Topla kendini degmez sev kendini
Ya nasil sevebilirim anlamiyorum sen seviyonmu
Evet
Nasil ama
aynı ben. ama ben kokmuyom ahaha
Bfjdkfjfj bende kokmuyom normalde ama Şu an adetim ve fazla geldi
Sen neden boylesin peki
benim psikoloji pert
ya ben adet olduğum ilk gün gelir gelmez yıkanıyom. sen de öyle yapp
Bnmde psikoloji cok kotu sein niye
okb var. sende ne var?
bi de mutsuzsan banyo yapasın gelmez
Ya okb var mı bilmuyom ki bnmki tahmin ama doktora gitmedin
Gitmedim
hmm. mutsuzluktan olabilir. ya da tembellik işte klasik :D koltukaltını falan sabunla bari. ya da deodorant sık
Midem bulandı ıy ya
Kafanı suya sokar boğarım kızzz yıkan çabukkkkk
Jkfkfjfjf hayir bananeee
iyi gel burayaaaaa ajdjshagshg
Paspal
Nolmus
Git duş al
Yorgunum
Kokarca
sdjkslfsdsfk
@aslıı_449
Ahırda yaşa
Sen yasa