Kızlar, Bakır sıpral taktırdım 3. Ayım ve bu ay adet günümde leke gördüm normal mi?

Kızlar, Bakır sıpral taktırdım 3. Ayım ve bu ay adet günümde leke gördüm 5. Gün ve hala çok az leke geliyor günde 2 damla normal mi? Normalde her adet zamanım deli gibi karnım ağrırdı Ağrı'da yok hiç böyle olmamıştım normal mi

Kızlar, Bakır sıpral taktırdım 3. Ayım ve bu ay adet günümde leke gördüm normal mi?
Cevapla