Tek tarzda giyinmek mi yoksa farklı tarzlarda giyinmek mi?

Önceden hep elbise giyiyordum. Ama su an kot tunik giyiyorum. Garip hissediyorum kendimi. Aslında kotu bir kıza yakistiramiyorum ama devamlı elbise giymekten de sıkıldım gibi.

Neden kendime ait bir tarz yok hep böyle oluyor? Bir de insanların düşüncesini cok önemsiyorum. Onceden begenirlerdi hep elbise giyiyorum diye şimdi spor takılınca beğenmezler diye dusunuyorum belki de bu yüzden.

Tek tarzda giyinmek mi yoksa farklı tarzlarda giyinmek mi?
Cevapla