Kızlar okadar güzel seviliyor ki. Niye beni çok seven yok? Evlilik benimde hakkim değil mi?

Ya kizlari okadar seviyorlarki ama öyle civik erkekler değil. Böyle ağir efendi düzgün erkekler seviyo kiza kiyamiyolar bile cok seviyorlar benim niye sansim yok 20 üstüyüm artik benimde bi yuvamin olmasi gerekmez miydi ben anlam veremiyorum bana çıkanlar tam böyle yapışkan laçka insanlar böyle civiklar. Zaten amaçlarida evlilik olmuyor. Hayir diyosun israr ediyo balım tatlım diyor bu ne Allah aşkına niye bende duzgun bana kiyamiyan beni seven sahiplenen ve evlenilicek biriyle tanisamiyorum?

Kızlar okadar güzel seviliyor ki. Niye beni çok seven yok? Evlilik benimde hakkim değil mi?
Cevapla