Bu saatte bir kızla buluşmak için taksiye atlayıp gider misiniz? Biri yazmış instagram'dan komiğime gitti bu ne acele 03.20'de yazmış. 😂

Bu saatte bir kızla buluşmak için taksiye atlayıp gider misiniz? Biri yazmış instagram'dan komiğime gitti bu ne acele 03.20'de yazmış. 😂

Kış vakti telefon geldi
Kızın adı damlaydı zafer gelir misin dedi
Gittim ama beni sadece teselli olmak in çağırdı sonra gittim
Kışın ayazında Aksaray'ın ayazında sabahı ettim dışarda
Cevap
29Cevap
Sevgilim ya da kankamsa giderim
Adam düz duvara tırmanıyor neden gitmesin bu saatte çok önemli bir şey olması lazım bir yere gitmem için
Gitmemde , sana kaç kişi yaziyo aaqq kaçıncı paylaşımın
Vuhhuuu her biri ayrı komedi hiç sorma😂😂😂
Taniyonmu bunları rastgele insanlar mı
Tanımıyorum
Sbdhshd ilk mesaj taksiye atliyip geliyorum
Aynen ama bu daha değişik diğerlerinden 😂
@kaanarducc Kanka Profilinde Instagram adresini yazıp, Instagrama gelin diye davet eden KS'deki her kıza böyle mesajların gelmesi normal değil mi 😀
Öyle olsa bile ilk mesaj taksiye binip gelcem demessin yani shshsh ne diyecek tamam bin gel mi
Dikkat çekmek için atmış bence. Selam ne haber gibi klişe mesajlar dikkat çekmiyor diye artık abaza tayfa demek ki saçmalama yoluna gidiyor ki çocuk baya dikkat çekmiş ki kız burada soru olarak bile soruyor 😂 onun adına başarılı bir hamle ikinci mesaj da da saçmalama yoluna giderse başka şekilde kız bu anormal nasıl bir tip acaba biraz konuşayım da gülerek kafa dağıtayım diyebilir 😀
Bence böyle manyaklar var aga ama bilemedim hehehe
İkinci mesaj kamyonla yola çıktım müsaitsen seni evden alayım, kamyonu Starbucks'ın önüne çekerim diye gelirse bence şans verilmeli 🤣
Hehehe
Tanışmıyorsun bi de 🤣o ne biçim özgüven 😯 ya da canımlık mı 🤣
Onun niyeti başka olduğu için taksiyle değil yürüyerek bile gelir.
Seçilmiş kişilere olur öyle. Bu saatte mekan mı kalır ☺️ abi evcimen belliki
adamın abazalıga mı guleyim sana ihtiyac halinde yazın gibi davranmasına mı bilemedim
Sadece bir şeyler içmek istediğine inandım şahsen (!)
Valla dün burdan birisi gel herşeyini ben vericem dedi ama üşendiğim için gitmedim
Arabam yok ama taksiye binebiliyorum :D vay arkadas :D
yani kıza bağlı birazda ama tanışmadığım biri için gitmem saanmıyorum
Arabam dururken neden taksiye bineyim 😂 ayrıca gecenin o saatinde gitmem için değecek birisi olması lazım önemli özel biri olması lazım 😂
bu saate bir kıza basit gözüyle bakarım buluşmak isterse
Sabah erkenden evlerinin önünde olmak için 5:50'de evden çıktığımı hatırlıyorum
Gidemem o gelsin
Kızın taksi parasını ödeyeceksen gelebilir
Bu yürüme şekli mi ilk mesajı mı yoksa 😂
İlk mesaj 😂
Ya mavradır ya çok akılsızca bir aşk
Mavra ne demek
Nasıl bir yokluk lan bu ajsja
arabam var taksi kullanmam :p
Gider neden gitmesin
Aşk neler yaptırıyor işte
Adamda ki hıza bak.
Teknosacell mi, ilk defa gördüm o neymiş öyle
Ben zaten taksiciyim😂
Kimse gitmez , reklam kokan hareketler..
Degene gidilir yav da tanimadigi birine giden sakincali
Güzel niyetini belli eden adam gibi adam.
Hiç uğraşamam, rahatımı bozamam.
Hele bi soluklan yigidim bu ne hız
sonu mutluysa gidilir sfdsfs
Delirmiş bunlar yeto
Gitmem
Hayır
Vurabilirsem olabilir
Gitmem elbette
Seviyo demek ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?