- Diğer konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖnemli olan, olgunluğun vede bunun davranışlarına yansıması vede özü, sözü, bir olmandır.. vede, aldırmamandır bahsettiğin konuyu, psikolojik sorun vede bilinçaltına kazımama anlamında..
Bende,3 gündür rahatsızım sebebide ilginç ve düşündürücü..
32. Yaşımdayım.. sakallı, efendi bir giyinimde bir ortama gidince konu açılınca 35 civarısın derler.. bundan 2-3 sene önce.. sakal tıraşı olup, birde spor giyinince bu seferde 26-28 gösteriyorsun derler..
Kirli sakalla, veya az sakalla ve spor giyinip veya siyah ağırlıklı giyinip dışarı çıktığımda10 bayandan 1-2 kişi bakıyor.. sakal traşı olup, bahsettiğim giyimlerle çarşıya çıkınca 10 bayandan 3-4 'ü bakıyor..
Top sakal bırakalı'ki ilk defa bırakıyorum bu yaşıma dek.. vede spor giyinimle ve uyumlu giyinim kışlık olarak..10 bayandan 7-8'i bakıyor.. y. anlaşılmasın.. bayanlar baksın diye giymiyorum.. kendime saygımdan vede insanlar arasında onlara saygımdan.. vede Müslümana yakışacak şekilde giyiniyorum.. bekar olduğum içinde,2, hoşlandığım bayan var çevremden bana bakmayan oalbilir.. ama şuanki top sakalımla 3'üde hem çaktırmadan hemde bazen gözünü kaçırmadan bakıyor? vede gözlüklüyken böyle.. gözlüksüz resmimi koydum burdaki profilime ve feysime.. akraba ve arkadaşlarım şaştı sakın bozma bu halini dedi?
İnsanlık, huy, niyet, maneviyat, vefa, sadakat, hoşgörü, anlayış, empati, yardımseverlik, ince düşünce, duygusallık vb. yönlerime rağmen.. bir top sakal ve giyim vb. nasıl olurda önüne geçer saydığım insanlık vb. değerlerin?00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Diğer konusunda 6,6b cevap paylaştı. İnsan oğlu böyle bir şey işte, elinde olan değeri hiç bir zaman kıymetini bilmez. Hep öyle olmadı mı zaten? O yüzden kıymetini bil yarın bir gün cildin buruşmaya başladığında bu sefer aksi için uğraşacaksın, şu an bu durumdaysan kıymetini bil ve hiç ses çıkarma.
14 Yorumla
Soran+1 yılevet bu genc gösteriyorum ama kızkardesmde oda uzun olmasına ragmen oda kucuk duruyor emek genetik bu
Soran+1 yılyok be erkekler uzun kızlardan hoşlaniyor bence.:9
+1 yılüüff nefret ediyorum bu tür komplekslerini dışarıya vuran ego tatminini bir türlü yapamayan kadınlardan da erkeklerden de.
yaa arkadaşım insanlar estetik oluyor, bir ton bakım kürleri, maskeleri uyguluyor. neden? sırf bir-iki yaş kçük görünmek için. şimdi soruyorum sana; sen mi salaksın, onlar mı salak?20 Yorumla
- Diğer konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yıl31 yaşındayım 23 görünüyorum gayet de memnunum aslen... Sadece beni genç sanıp kendine yakıştıranlar oluyor, o kadar...
Neden "yaşlanmak" isteyesiniz ki bu bir hediye... Ama size bir tüyo vereyim, "kadın gibi" giyinir ve biraz da içinize "kadınsılık" koyarsanız oluyor...21 Yorumla- +1 yıl
İnce düşününce tavsiyelerini Nonethelessh hanımın... haklılık payı yüksek tavsiyesinde. hemcinsi olmasamda, düşününce hak vermekten başka aklıma başka birşeyde gelmedi. çok ince düşünceli olmama rağmen.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı. Şaka mısın?
10 yaş genc göstermek iyidir
Ben 25 yasindayim annem 66 dogumlu
Kadinin biri ablaniz mi dedi bana annem icin
Baska bir gün de anneme kocanız diye beni göstermis
Ya tamam biyiktan dolayi yasli gösteriyorum ama anneme noluyor l*n :)
Annem bundan hic sıkıntı yapmadi
bir de annem cok nadir makyaj yapar o derece
Bence bu kötü bir durum degil...20 Yorumlaiyi de bu kötü bir durum değil ki. tamam küçük göründüğün için ilk izlenim olarak bazı zorluklar olabilir ama senin açından bakıldığı zaman bununla mutlu olmalısın. sonuçta sen kendini biliyorsun ve kimsenin söyledikleri ile değil, kendi doğruların ile hareket edebilecek yaştasın. bırak küçük göster, ne güzel işte yaa, yanımda senin yaşında olup, 20 li yaşlarda görünen bir kadın olsa ben bundan mutlu olurum...
10 Yorumlatahminimce minyon tipli bir bayansın.. ki bu en guzel yanını olusutrabilecek bir özelligin.. genc gorunmek iyidir.. genel kadinlarin arzusu bu, yapay yöntemlerle ki sen dogal halinle bunu barindiriyorsun kendinde.. daha ne olsun.. belki farkinda dilsin ama ilerleyen zamanda genc gostermenin kıymetini daha net anlayacaksindir
10 YorumlaBu çok güzel aslinda sevinmelisin. Bende 23 yaşindayim hocam yaşimi sormuştu 27 dedim şakasina inandi hatta ozaman 21 yasindaydim kim sorsa 23 desem gozleri firliyo bence sevinmelisin
00 Yorumlaböyle birisini tanıyorum. bazen çeşitli sorunlara yol açıyor ama daha çok bu bir avantaj. bir ayrıcalık. yani sen özelsin. bundan rahatsız olmak yerine tadını çıkar?
10 YorumlaDiğer konusunda 2,1b cevap paylaştı. fiziksel olarak genç göster ama kafa yapısı, olgunluk adına yaşının kadını ol en güzeli bu değil mi zaten? :)
18 Yorumla
Soran+1 yılyok yaşım dan daha oldugum ama göruntum 20li yaşlarda kız:9
Soran+1 yılgaliba tecruben var.)
Soran+1 yılgercektenmi küçük gösteriyorsun.9 alla alla
Soran+1 yılneguzel işte sevin gecnç duruyorsun evet erkekn evlenenler ypraniyor haklısın.9
Diğer konusunda 379 cevap paylaştı. Bende yaşımı göstermem... Ama zaman geçtikçe hoşuma gitmeye başladı. Bizim gibiler hiç yaşlanmaz ne güzel işte
15 Yorumla
Soran+1 yılbacım güzelde nereye gitsem 20li yaşlarda muamelesi göruyorum...
Soran+1 yılbisey sorucam sendemi orta boylusun yuzun falan genc duuryor dimi
- +1 yıl
ya bak, mesele şu aslında minyon tipli hatunlar zaten öyledir, geç yaşlanır geç ve geç çöker, çok atik olurlar yani buna sevinmelisin, ne uzun boylular kambur olup 2 adım atmaya takatsiz yaşadılar sevinin
+1 yıl00 YorumlaNe güzel işte , bana da derler öyle sakıncası niye olsun ki :) makyaj ve giyim
Biraz daha Olgun gösterir ille büyük göstereyim dersen00 Yorumla
+1 yılulan dünyanın silahtan sonra en büyük sektörü kozmetik sebep? sadece kadınların daha genç göründüklerine inanmaları ve inandırmaları çabaları... sende mısır buldun püsküllüsünü arıyosun genç...
00 Yorumlaneden uzuluyorsun kı ne guzel ıste gencc kalmısın yasını gostermıyorsan gosterılen yasta gıbı davran sende
06 Yorumla
Soran+1 yılokonuda davranışlarım yaşımdan olgun sorun yok.
Soran+1 yılkötu bisey demiyorlasrs adece en fazla 25 gösterdiğimi söylüyorlar takan benim
Soran+1 yılbak benim birkızkardesım var boyu uzun olmasına ragmen oda 27yaında 20 gibi duruyor demmekki genetik faktörler
5 ay sonra 27 olcam. Beni 20 21 yaşlarında sanıyorşar. Hatta biri dediki 18 -19 gösteriyosun. 22 yaşındaki kız arkadaşıma önce yaşımı söylemedim o da dedi ki benden küçüksün sandım. Takıntılı değilim ama insanlar etkiliyor seninde öyledit eminim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende senin gibi biraz takıntılıyım bu konuda.
7 aylık bir bebeğim var ve gayet düzgün bir fiziğim var.
Gören hem bebek senin değil diyor, hem yaşım için 19 falan diyorlar :)
Bekar sanan çok kişi var oysa 26 yaşındayım.01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl
+1 yılallah vermiş 2 göz sen istiyorsun tek göz daha ne istiyorsun
00 YorumlaDiğer konusunda 2,3b cevap paylaştı. Brndebsin :/ 29um dışardan ancak 23 falan gösteriyorum
07 Yorumla
Soran+1 yılaa peki şikayetçimisin sendemi minyonsun orta.9
Soran+1 yılaynı işte yuz kucuk duryor bende aslında okadar minyond eğilim ama yuzum bende oyle kullanıyorum olsun neyaplim bazen hoşuma gidiyor bwzen hiç gitmiyor bende 161 boyunda 54 kgyum
Soran+1 yılooo saçlar beyazlarsa yaşli durursun. zaten.9
Soran+1 yılayy beyaz saç hiç sevmem allahtan benmki beyazlamadı.9
inanmayanlara dişlerini göstere göstere gez. kesin inanırlar
00 YorumlaBir çok bayan genç görünmek ister be güzel ki siz genç görünüyorsunuz genç görünmek için estetik parası harcayanları düşünün mutlu olun...
02 Yorumla
Soran+1 yıloda var doğru.
- Diğer konusunda 12,8b cevap paylaştı.
+1 yılŞaşırdım sana küçükken 15 yaşında dedikleri zaman anlarim da 30 yasina gelince 20 demeleri hoş olması gerek .. Sizce ben kaç yaşındayım?
00 Yorumla
+1 yılKafalar hep kıyak kanka haplanıo geliyo bunlar @ferhatDmR
05 Yorumla
Soran+1 yılsen oylemisin yoksa:))))
- +1 yıl
Bizde hep kafa kıyak ablacım :D ama sen daha kıyaksın be
- +1 yıl
Bunlar hep tatmin eksikliği @ferhatDmR
+1 yılHerkes senin yerinde olmak ister ya hayatının tadını çıkarın.
01 Yorumla
Soran+1 yılamanereye gitsem 20li yaşlarda saniyorlar.
- Diğer konusunda 338 cevap paylaştı.
+1 yılInsanlar senin durumuna gelmek için paralar ödüyor biliyorsun değil mi?
00 Yorumla kafana hiç takma senin yaşıtların yaşlanırken sen daima genç kalacaksın yaşadın :)
00 Yorumla
+1 yılBu durumlar çok goreceli. Kimisi için mükafat sayılacak birsey kimisi için hoş değil.
00 Yorumla
+1 yılAma bu bence kötü birşey değilki ne güzelki hala genç gösteriyorsun milletin dediğini takma önemli olan senin kendini kaç yaşında hissettiğin
00 YorumlaAllah bazı kullarina hediye verir. Bence çok şansının. Rabbinin sana verdiği bir hediye bu. Erkekler için küçük göstermek problem olabilir ama kızlar için neden problem oluyor anlamış degilim
00 Yorumla
+1 yılgenç gözküküp şikayet et tek kadın, kadın değildir.. sahtedir bu kesin inanmayın..
10 Yorumla
+1 yılne güzel işte. bende 28 yaşındayım 35 gibi gösteriyorum ve kimse inanmıyor 28 olduğuma. keşke bende senin gibi genç görünsem daha ne..
00 YorumlaDiğer konusunda 534 cevap paylaştı. merka etme bendede o sorun var sıkıntı yapma alıştım mecburen ben.. aslında üniversiteli sanılmaktan da bıktım..
00 Yorumla
+1 yılvalla bende de aynı sorun var benimde yaş 30 ama 22-23 diyorlar hoşuma gidiyor benim :D
04 Yorumla
Soran+1 yılbenim bazen bazen gitmiyo.9
- +1 yıl
ben alıştım artık ama şöyle bir şey var senin açından senden küçükler gelip sana askıntı olduğu zaman bozulursun birazcık :)
Soran+1 yılkucukler asılıyor aynen. s
- +1 yıl
sende gidin yavrucum yaşıtlarınızla kumdan kale yapın diye karşılık ver :D
+1 yılbacım sen kaportayı yınede zedeleme :D bılıyon ıcıne gomuk kaportayı duzeltrsen orjınallıgı bozulur :D :D :)
00 YorumlaBende 30 um banada 35 diyorlar.. iste insan oglu buldumu bunuyor. ne güzel tadını çikar iste
06 Yorumla
Soran+1 yılya nie kesın iriyarı uzun biyisin. d
Soran+1 yılhem yuzum hem boyumdan dolayı evet
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoy ve kilo kac tatlım ben de 21im ben de kuçuk duruyorum su an hoşuma gitmiyo ama ilerde cok işimize yarayacak bence
02 Yorumla
Soran+1 yıl161boyum 54kgyum.9
Cevap sahibi+1 yılBoydan da Oyle düşünüyorsun bence :)
Diğer konusunda 443 cevap paylaştı. Senın yerınde olmak isteyen o kadar ondan var ki 😃
01 Yorumla
+1 yılneden 10 yaş genç gözükmek varken 10 yaş YAŞLI gözükmek istiyosun?
00 Yorumlaseni kandırıyorlar, 3-5 sene sonra zaten yer çekimi yaşını gösterir
00 Yorumla
+1 yılBende 20lı yaslardayım ama 40 gösterdiğim doğrudur kankisi
00 YorumlaSacma bir sikinti millet genc görünme k icin nelr yapiyor
00 YorumlaResmini görmem lazım her yorum bir değildir belki bana göre 30lu yaşları gösteriyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenimle evlenir misin?
Hem olgun hem genç gösteriyor işte bu :)10 Yorumlaİnsanlar küçük yaşlarda büyük olmak , büyük yaşlarda küçük olmak ister. Sadece olgun olmak yeter.
00 Yorumla
+1 yıl18 yaşın dayım 23sün diyenler var bu hiç hoş degil. Garip işte
00 Yorumlabende seninle aynı durumdayım ama bu beni mutlu ediyor :)
00 Yorumlaaynen bende o durumdayım ama hoşuma gidiyor aslında
00 Yorumlane dememizi bekliyosun fotoğraf yükle o zaman ne ne değildir görelim
00 Yorumla
+1 yılbelkide herkesin istediği şey budur genç görünmek millet tonlarca para harcıyor buna ama olmuyor
00 Yorumla- Diğer konusunda 436 cevap paylaştı.
+1 yılolsun millet genç göstermeye çalışıyo ablacım ya sen neden böyle bir takıntı yaptın kendine
00 Yorumla - Diğer konusunda 800 cevap paylaştı.
+1 yılSeni bir de 15 sene sonra dinleyelim, bakalım aynı şeyi isteyecek misin?
00 Yorumla ya teyzecim fotoğrafı görelim bizde bir karar verelim
00 Yorumla
+1 yılbence on numarasın birde boyun minyonsa mükemmel ötesisin
00 Yorumla
+1 yılNe guzel iste 40 yasinda 30 derler o zaman gorursun bunun faydasini
00 YorumlaDaha ne istiyorsun herkes genç görünmeye çalışıyor sen yaşlanmak istiyorsun
00 Yorumlaboşwer genç görunmek iyidir özelden yazsana görmek istiyorum senı
00 Yorumla- Diğer konusunda 14,3b cevap paylaştı.
+1 yılBende tam tersi 30 gösterdiğimi söyleyenler var oysaki 21 yaşındayım.
00 Yorumla Senin yerinde olmak isticek bir milyon kiz bulabilirim. d
10 Yorumla
+1 yılo kadar genö görünüyorsan bize de sırrını açıkla :)
00 Yorumla
+1 yılsenin yerinde olmak isteyen niceleri var şükret bence :)
00 YorumlaBu günlerin değerini bil, anı yaşa! Bu işin 40'ı 50'si var...
00 YorumlaMillet. Genc gorunmek icin milyarlarca. Para harcıyor. Sen şikayet. Ediyorsun
00 YorumlaMillet senin gibi olmak icin bicak altina yatip duruo
00 Yorumladaha iyi ama genç görünmen..
00 Yorumla- Devamını Gör (49)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar