Zamanı geçmişe almış olsanız en çok neyi düzeltirdiniz?

Zamanı geriye alsaydık en çok neleri duzeltirdiniz ve yapmam dediğiniz şeyi ne yapardınız?

Ben geçmişe dönsem eğer çocukluğumun kıymetini bilirdim sonra insanlara çok değer vermezdim hiç güler yüzlü olmazdım ve kimseye sevgi ile yaklasmazdim iyi tanımadan değer vermezdim sonra gıcık kaptiklarima Bi ton dayak çalardım 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Zamanı geçmişe almış olsanız en çok neyi düzeltirdiniz?
Cevapla