Sizce rapor almalı mıyım iş yerinde sıkıntı olur mu detayları okuyun?

Yıllık izindeyim şu an çalıştığım kurum 10 gün izin verdi haftasonuyla 14 gün filan oldu ama bana az geldi bir 5 gün rapor alsam sizce iş yeri sıkıntı eder mi? Eleman eksiği var filan diyorlar sürekli ama ne olur bilmiyorum sorun olur mu sizce laf işitmekte istemiyorum ama siz olsanız ne yapardınız
Sizce rapor almalı mıyım iş yerinde sıkıntı olur mu detayları okuyun?
Cevapla