Masa düzenine dikkat eder misiniz?
Benimki düzenlidir. İş yaptığım yerde dağınıklığa dayanamıyorum.

Masa düzenine dikkat eder misiniz?
Benimki düzenlidir. İş yaptığım yerde dağınıklığa dayanamıyorum.

Allah ne verdiyse, masayı kullanacağım zaman üstündekileri başka yere alıyorum sonra geri koyuyorum
Cevap
4Cevap
Düzenli
Duzenli surekli silerim duzeltirim ve 3 4 tane masa kullanıyorum hepsi biraz zorluyor yani ordan oraya surekli aynı yerde çalışamam
3-4 masa kullanmak fazla değil mi
Antalyada yasıyorum havalar malum yaz kış aynı odada çalışamam bir çalışma masam. alt katta ikisi yukarda balkonda olan var günesin yönüne göre yer değiştiriyorum ama hepsini ayarlarım yani evin içinde çantalya dolanıyorum kitaplar bilgisayar falan
Bende Antalyada yaşıyorum 1 masa 1 klima yetiyor :D
Hadiya ne taraflarda 😂😆 valla iste klima beni carpiyr hastayim. şu an öksuruyorum mesela rüzgarin yonune gore yön değiştiriyorum
Kısın mesela sabah bir tarafdan doguyor gunes aksam uzeri bir. tarafta oluyor oda karanlik oluyor yön degistiemek gerekiyor
Ve bize misafirde çok geliyor ona gorede yon değistiriyorum
Ben Burhanettin Onat taraflarındayım
masamda bir düzen vardır iş yerinde
başkasına karmaşık gelebilir ama ben düzenliyim :)
Bilirim ben o düzenleri :D
başkası karıştırmasın diye hepsi:))
Düzeni severim ama eskiden hiç sevmezdim
Düzenli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?