Prenses gibi dısarı cıktığınızda hiç kimseyle karşılaşmamanız ama pjamayla ve dağınık topuzla çıktığınızda herkesi görmeniz?

Biraz da bunu tartısalım.. cidden aşırı sinir bozucu bi durum süslenip püsleniyorum hevesli hevesli dısarı cıkıyorum hic kimseyi görmüyorum, en paspal halimle çıktığımda görüyorum 🤦🏼‍♀️
Prenses gibi dısarı cıktığınızda hiç kimseyle karşılaşmamanız ama pjamayla ve dağınık topuzla çıktığınızda herkesi görmeniz?
Cevapla