AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
eskiden halamı çocuklar musallat olmuşlar hatta çarpmış bacagı dönmüş babam işte hastaneye hocaya götürmüş öyle düzelmiş
Kardeşim gördüğünü söylüyor. Bir müslüman olarak kuranda sabit olan şeye inanmamak kafirlik olur. Bu sitede ne çok kafir var
3 harfli, şeytan falan hala bunlara inanıyor musunuz? Eğer ki varsa bile şehirlerde rastlayamazsınız. Harabe bir yer olması gerekiyor.
Sen de harabe bir yerlerde olduğuna inanmissin?
Ben inanmıyorum diye bir şey demedim ki :/ ben sadece size sordum inanıyor musunuz diye :) ama inanmıyorum ben söylenenlere göre de harabe yerlerde b*k yiyorlarmış.
ben sahit oldum ve görüorumda dalga gecebilirsiniz ama görüorum seytan cin degil bakım yapabiliorum cidden
astral seyahat yaparken görebilirsin ama çok tehlikeli
sem hic yaptin mi astral seyahat
çok var yapan arkadaşım ama aşırı tehlikeli perde kalkıyor astral seyahat da bence hiç araştırma yapmada :D
onla ilgili araştırma yapmıştım ama her insan astral seyahat yapamiomus acikcasi denemedmde cok otlegimdir
insan nüfuzundan fazla cin var o kadarını söyleyim :D
heran heryerdelermis
köylerde ahırlarda tezek tarzı yerlerde daha fazla var astral seyahatda bitkisel hayata girebiliyosun
hmm peki teşekkür ederim
görmedim ama his ettirdi kendisini...
nasil bir histi
sıkıntılı dönemimde geldiydi ilk başlarda çok ürküyordum!
sonra alışmaya başladım buna rağmen rahatsız oluyordum.
Gitmesi için konuştum onunla, ama cok agır sözlerle! kendısınden korkmadıgımı dıle getırdım ve tehtid ettim mahşer günü hakkımı alacıgıma dair ve gitti!
onlarla knusulabiliyomuki
konuştuklarını bilmem ama konuştuklarımı anladıda gitti. yoksa telepatimi yaptık farkında olmadan bilemiyorum...
peki goruntusu nasildi
başında yazmıstım görmedim. sadece his ettim bu aylar sürdü böyle, hatta rüyama giriyordu cınsel ılıskı kuruyordu benımle zorla.. elıyle hep cenemden dıger yana bastırıyordu yüzünü görmemem için...
cok urkutucuymus :((
Yo ilk anlar öleydi sonra normalleşiyor... sadece istamiyorsun bu tarz seylerle ugraşmayı cunkı benım dunya bellı onun dunyası bellı. varya bu yuzden kokrku fılm ızlemez oldum korktugumdan degıl nasıl desem cunku korkutucu gelmıyor onları yasadıktan sonra :)
:)) iyiymis
:D ne iyisi hayatımdan korku filmlerini caldı şıllık haha :D
böyle şeylere inanırım birzat yaşadığım için sana tavsiyem böyle şeylerle fazla uğraşma musallat olurlar kurtulamazsın
nasil yasadin
Üç harflilerden daha tehlikeli insanlar var bu dünyada.
Bana bir ara gelmişlerdi ama oturup konuşmadım ben genelde aglıyodum :D
Hikayeleriyle büyüdüm :D
var mı bildiğin bir hikaye yaz
Ayıpsın bir ton
Olaylar Rize de geçiyor yakın akrabalarım dan da yaşayanlar var.
Rize'de kışın yaylalarda insanlar kalmazlar kış olduğunda herkes köye iner. İstanbuldan 5 kafadar arkadaş yaylaya gitmeye karar veriyor yerel halk olucakların farkında tabi uyarıyorlar orada yaşayamazsınız kar yağıcak 2-3 gün sonra caminin minaresi bile gözükmez demişler falan dinletememişler gitmiş bunlar aklına gelebilicek herşeyi almışlar fazla fazla yemek, odun, çamaşır vs vs. çıkmışlar yaylaya kış olduğu için çıkıp da kimse bakamıyor haber de alman zor yaylada. Yaz olmuş bizim gençler naptılar diye evlerine gitmişler bakmışlar bunlar ölmüş demelerine göre duvarda bir yazı yazıyormuş 'Biz burada ne açlıktan ne susuzluktan öldük bizi öldüren dağların iniltisiydi' diye insanlar kışın orada kalamadığı için kuran okuyan ibadet eden kimse olmadığı için ortalık cinlere kalıyor onlar haliyle artık sıkılıyor mu ne oluyorsa böyle sonuçlar doğuruyor.
bu olay gerçek mi
Evet
Muhabbeti dusuncesi her seyi ile cok urtkutucu :(
=^-^=
Çocukluğumda kotu tecrübelerim olmuştu ama su anda iyiyiz pek pislik yapmıyorlar
3 harfli ne ya valla yeni duydum :) Aydınlatır mısın?
böyle konularla pek ilgilenme co musallat olurlar :D
bn hiç görmedim ama 2-3 günde bir boğazıma çöküyolar ama onları göremiyorum
o karabasan
bilmiyorum artık neyse allah belasını versin onun geceleri uyutmuyo
karabasan da aslında üç harfliymiş din kültürü hocam söylemişti
hadi ya o başka saniodum ben
@nsclms karabasan tamamen fiziksel bir olaydır. Yani cinlerle alakası yoktur. Uyku felci de denir bazen hatta.
ilerisime gecmek de tovbe hasa peygambermi var dunyada?
hasa tabiî ki demek istedgm gormek falan yani
inanmayim kardesim boyle seylere
Var arkadaşıma musallat olmuştu ve onun tyengesine fazla kurcalma derim
peki
Aga war kesin inşallah görmeyizde musallat olmazlarda tehlikeli işler fazla takma kafana
kafama takmiyorum sadece m. ettim
kız kardeşim görüyo ve hala konuşuyo. allah iyi etsin. ;/
amin:(
bildiğin başına gelipte atlatmış kime varmı?
halama genc kizken musallat olmuslar onu hocaya goturmusler atlatmis
Doktorla illacla olmuyor zaten
Ilk görduğumde 8,9 yaşlarındaydım ondan sonraları pek gerçek görmedim ama onlarla ilgili rüyalar çok gördüm halada görüyorum.
Evet, yakın dostum eda var. Her gün görüyorum neredeyse.
Ya ben daha önce görmedim ama dün arkadaşımı cin çarptı korktum aw
ben hergün kendiminkini görüyorum ayna falan da gerekmiyor
Ciddi cevap veriyorum o tanıdığın şizofrenidir
benim tanıdığım gecirmediki ben sizlere soruyorum
Peki o zaman şöyle düzeltelim insanların uydurmaları bana göre.. gören varsa da ruh sağlığı bozuktur normal sağlıklı bir insan ne cin görcek fazla kafalarını takıyorlar sonrada saçma sapan şeyler söylüyorlar tamamen psikolojik olduğunu düşünüyorum
bilgisiz olduğun aşikar bikere bu yaratiklar kuranda bile geçiyor bunlara inanmayan kurana inanmamis dolayisiyla allahi inkar etmiş sayilir haşa
Tam o dediğim kişiyim kafirim cehalet böyle bişey işte mk
ciddi söylüyorum dalga nie geciyosunki bunlarin varligi kuranda bile var bilmiyor olabilirsin ama öğrendin işte
Dalga geçmiyorm allah kuran cin peri yoktur mk diyorum takılma bu kadar
allah seni islah etsin ne diyim
Gereksiz muhabbet ıslah olmuş halim panpa daha fazla uzatma
Tamam
Bloody Mary filminde mi öğrendin bunu :D ayna yansıtıcıymış :DD o değil de 5 harfli gördüm o sayılıyor mu?
hayir filmde gormedim tabikide arastirdim
"tabikide" nin de nasıl yazıldığını araştır bir de.
sanami sorucam onu araştırıp arastirmicagimi?
bak sana 3 harfli musallat ederim görürsün çok ciddiyim
ettin diyelim ne geçecek eline?
off ne kadar safsın bee. şaka yapıyorum manyakmısın inanma böyle şeylere
sensin manyak heralde şaka yaptığını biliom brdan bana cini istesende edemezsin zaten bnlar gerçekten var olan şeyler ama
Yorumları okumaz olaydım, korktum :D
Çok korkuyorum konuşmayıın :/
bnde korkuom adas
Benım bu konuda tamamen bilgim var.
bilgi versene biraz
Sor.
kimlere musallat olur veya gorunurler
Onlarında inananı inanmayanı var. kimisi kafirdir şeytana hizmet için görünür zarar verir musallat olur. kimisi ise kendını insanlardan ustun tutmaya calısır.. kimisi ise insanlar görmediği için bilmeyerek onlara zarar verir intikamını almak için kısasa kısas gibi.
Kendim yaşadım. allah bir daha yasatmasın.
görmek istiyosan özür ama bk görürsün
gormek istemiyorum cok korkuyorum ama bir o kdrda dikkatimi cekiyor
ya
onlar görünmesi imkansız aslında sana %1 şans var Oda ALLAH İzin Verirse onlar gelse bile bişe yapmaya hakkı yok
Allah korusun korkarim öyle seylerden
aminn
Bende bir tane mevcut.
:))
Önceki gün rüyamda gördüm ama sayılırmıki?
bilmem ki nasil gördun
yüzünü gördüm ama rüyamdamı yoksa yarı uykulumu bilmiyorum tam, bana bakıyordu bende ona bakıyordum korkmam zaten sonra tekrar yattım uyudum
bnim odum. patlardi bnde ruyamda gordum ama ruyaydi galba
neyden korkuyorsun ya ne olcak
Aynı olay ben de de oldu. Ben 3 kere ard arda aynı rüyayi gördüm. Yani rüya gibiydi.
Iste filmlerden falan taniyoruz kendisini.
baska turlude tanimayalim ya :))
Biz her gün görüyoruz :D
hergün görüyorum.
işemeye gittiğim her an..
Seni gormk onla es deger olsa gerek
bu ne demek yani
kuranda onların var olduğuna yer verilmiş
evet..
Evet bizzat kendim su cinleriyle uğraştım
Su cini nedir?
aynen o ne ya
Suyu sevdirir suda bulaşır insana sudan çıkasın gelmez çünkü orda rahat verir sana yoksa hayatını çekilmez eder ;-)
ole deme ya banyoya girmeye korkar olcaz
Ne yazık ki bu varlıklar var ve bunlarla uyum içinde yaşamak zorundayız uzun süre çektim ben 3 4 saat su altında durduğumu bilirim zorla çıkarırlardı
Dustayken bazen cıkasım gelmiyo ondanmı acaba :o
:)) ay olabilir
En belasıdır su cini çok dikkat lütfen ettin çok çektim ben çok @Lyla1t olabilir yani
Gercekten şok oldum. Dusta kalmak o kadar güzrl geliyoki o an. Dıkkat edıcem cok sagol bilgilendırdıgın için.
Ne demek bunu kimse yaşamasın inş çok kötü durum hayatın alt üst oluyor en sinsi cin oluyor onlar bir musallat oldumu etrafınızda kimse kalmıyor kimse @Lyla1t
allahim hepimizi korusun
Amin.
Görmedim. Ama sesini duydum (dalga gecmeyin)
Nasıl bir sesti?
Normal bir erkek sesi. Adımı söyledi.
ay korkmadn mi bn olsam cildirirdim vla
Korkmam mi. Banyodaydim. Nasıl çıktığımı bilmiyorum. bir süre banyo yapamadim hatta.
Görür gibi oldum emin değilim.
nasil gordun
bir kararti gördüm baya uzundu boyu sonra zaten hemen arkamı dönüp ayet kursi okumaya başladım :)
ayyy ztn ya uzun ince olurlarms ya da cok kisa ve şişman ayy tirstim bak smdi
Üç harfli ortasinda i var mı
defalrca olan ve hala olan birşey bu
dün gördüm Cem arkadaşımı
uff su espriden sklmadinizmi :)
Ben gördüm. Gece, ıssız bir yerde.
korktun mu bide nasldi görüntü su
Herhalde cindi. Gece eve gidiyordum, dedemlerde tatildeydin o dönem. Yol bomboş karanlıktı sadece, bir kaç tane sokak lambası vardı. 15 metre ileride simsiyah, bir gölge silület gibi bir şey belirdi ayakta dimdik duruyordu ama. Hızlıca yürümeye başladı, ve kayboldu.
Şekile girebiliyorlar, şekil değiştirebiliyorlar.
hmm
İnanirim ve cok ugrasmamak gerek dıye bılıyorum.
evey oyleymis
Uc harf ne ya Cin desene şuna
ismini soleynce geliolarmis ondan:)
uc harfide öğrenmişler, dikkat et :D
evet okulda adı 3 harflı bı kız hıc sevmem
youtu. be/jEwrdPOWaUM
ABD'dan büyük üç harfli yok merak etme
Ölmeden önce görmüştüm AOÇ de
herkesin aklına ne geliyo:)))
inanmayın böyle masal kahramanlarına ey ahali...
Ben geçtim iletişime :)
ben gördüm ve o günüde hala unutamıyorum.
nasıldı
çocuk kılığında gözüktü yaylada fenerli bir çocuktu kafası gözükmüyordu zaten dikkati mi çekti sonra kardeşimi çarpıcaktı üzerine doğru yürüdü kardeşim ağladı nedenini kendiside bilmiyor tam çocuğu kovalayacaktım boş boş düz yolda kayboldu ve bu hayal değil kuzenlerleydik bu olaya 4 kişi şahit
Korkutucu gerçekten
bide bana sor o gece hiç yatamadım kuzenlerle kalıyorduk yine ve kaç sene geçti hala hatırlıyorum en ince ayrıntısına kadar zaten bizim yaylada böyle durumlar çok babam köpek kılığında görmüş
Issız mi sizin yayla ıssız yerlerde oluyorlarmis
geceleri baya karanlık oluyor ıssız tabi evimizin orası ormanlık değil ama çok karanlık neler yaşadım valla pskolojimin bozulmadığı için şanslıyım
niye uüğraşıyon günahhh
ugrasmiorum sadece m. ettim..
ETME BOŞVER İŞİN GÜCÜN yok mu
3 harfli ama ney :D
cin
benim kuzen carpıldı küçükken o anlatırdı bende geceleri yatamazdım. film değilki efekt deyip geçesin
ben 500 kere çaardım gelmediler inanmıyorumm :D
Ben gördüm hala da görüyorum
Ben geçen gün CEM ve ECE'yi gördüm mesela.