Neden herkes sevginin degilde baska seylerin pesinde?
Neden sadik durust gercekten yürekten seven dokunmadanda sevebilen duzgun biri yok? Var banami rastgelmiyo? Simdi diceksiniz ki her erkek ayni degil ya birakin Allah askina görmiyormuyuz biz iyi sadık erkekleri kizlar kapmış zaten geriye kalanlar belli. Cok uzuluyorum ya 22 oldum niye beni cok seven bi erkek cikmadi benimde sacimin teline kiyamicak biri ciksaydi keske ya
Güncellemeler
+1 yıl
ALYO YARDIM
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Var aslında. Ama kızlar genelde iyi erkeklere şans vermezler iyi erkekler biraz çekingen olurlar.
Hayir gercekten yok
He he iyi erkek seviyoruz diyorsunuz ama etrafınıza bakıyorum kötü boş şrfsz erkekler var
benim yok
İyi bakalım, kaç yaşındasın?
21
Senle tanışmak isterdim. Yaraların var biraz sanırım.
var olmaz mı öyle insanlar ama öyle insanlar sevilmiyor
Ya yok istee benk seven yokkkkk gormedim hic kimse acilmadi
belki de bizim gibi görünmezsin içe dönük bir insan mısın arkadaşlarınla aran iyi mi yani sosyal misin
Arkadaslarim yok pek. Cogu zaman evdeyim. Is okul yok Şu an . Utangacimdir
aynı ben işte bu biraz sosyal olmak gerekiyor bende aynı ful evdeyim bunun sevilmemek alakası yok asosyal insanlar böyle oluyor genellikle bende gerçekten sevececek bir insan isterdim ama aynı hiçbir arkadaşım yok
Offfff nefret ediyorum bundan niye böyleyiz
böyle olmak istemezdik ama dışarıdaki insanlara kendimiz uyum sağlıyamıyoruz kendi açımdan söyleyim ben öyle laubali gibi insanlar olsun dedikodu yapan olsun sevmiyorum çok arkadaş ortamına girince iyi değilse arkadaş ortamın kendini onlardan soyutluyorsun zarar görmemek amacıyla ben tiyatro ve operaa seven biriyim ama arkadaşlar hep barlarda geziyor bende o gibi ortamları çok sevmiyorum
zamanda insanlara güvenmek zor oluyor yani kazık yemek yerine yok böyle tek olmak bir yandan iyi diyorsun ama bir yandan da istiyorsun seven olsa konuşup beraber eğlenebilmek istiyorsun ama öyle insan da bulmak zor bugün sen yarın başkası
Heee bir de global kriz çıkarsın yakarak, Türkiye yetmiyormuş gibi …
Hadi yakmasın ama beni seven nerde
Hee bak o olur işte … sevgiden yakasın seni arkadaş..
?
Yani diyorum ki sana sevgisiyle yaksın dünyayı , bu şekilde yanabilirsiniz sevdiğin kişiyle hanımefendi
Ah nerde öyle biri cikmiyo
Eli kulağında hanımefendi , pek yakında
Yillardir bekliyorum
aynu senin gibiyim ve yaşlarımızda aynı ve yine aynı senin gibi düşünüyorum
Yaa :( napcaz ben anlamiyorum cidden
ben duygusal boşluktayım şu an zor şeyler yaşadım sevgiye ilgiye ihtiyacım var ama güvenemiyorum kimseye inanamiyorum konuşmaya başlayınca ise kendimi kaptiriyorum ilk haftadan sonra üzülüyorum napcam bilmiyorum
Kiz bendeeee kxkdkdkdkdk biriyle konustum sadece bosluktayken tanidim internette sonra jirakti gitti Şu an nisanli ben bi yikildim. 2 sene oldu hala kendime gelemiyorum nasim kaptirdim ama kendimi
kız şemdinlide baya kötü ama ben sana kendikimi anlatsam sen gülmekten ölürsün canım
Anlat kiz
yaptigin yemegi begencek bjrini bul da şükret sjxjdbd
O ne demek ya :(
Ama ben yemek yapamiyorum ki
abbbov ablam yemek yapmayi mutlska ogren sana bunu kırıcı olmak icin demiyorum güzellik max 1 2 sene gecerli akabinde kocan daha guzelligine falan pek onem vermez artik onunla bi arkadss olursun onun rahati da yemektir o yuzden bu konuya calismalisin biraz :)
Onu biliyom zaten 😁 ogrenirim bi ara
Seven ciksinda seve seve ogrenirim ama yok. Motivasyonumda yok haliyld
he he bi ara öğrenirsin hervün pilav mi vercen adama en az 20 cesit bilmelisin, hem yaşın kac senin ne bu evlenme derdi
Öyle erkeklere yüz vermiyorsunyz ki
Öyle erkegin burada isi yok
Sen öyle san
Amacin ne burada soruyorum ohalde
Soru sormak farkli görüşlere bakmak farklı görüşlere sahip olmak
Ben nasil mutlu olcam
Sevilmeye ihtiyacın yok bence insan elindekilerle yerinebilmeli başkasına ihtiyacın yok
Ne yardımı istiyorsun söyle yardım edelim
Dogru duruust birini nrrden bulcam
Belli olmaz orasi her yerde olabilir
Konuşalım istersen
Tkp atam
At bakalim
mesaj attim
Ben yakardım valla yalan olmasın 😄
Kimin icin
Sevdiğim kişi için
O iyi sadık erkeklerden birini çal o zaman sen de
Nerden
Kimler kaptıysa onlardan
Buna değdigine inanıyorsan çıkar
Senin saçının teline kiyamam
Sen kimsin
Al iste ondan sonra dürüst erkek yok benj seven yok diyorsun
Iyide seni tanimiyorum sende abattmissin
Tanışırız
Orta Çağlarda kalmışsın ondan
Ne alakasi var
Bir alakası yok arkadaşın beyni penisinde
@benzek1 Allah aşkına bu ("Benim saçımın teline zarar gelirse dünyayı yakacak erkek") neyin kafasıdır ya? Orta çağlarda mıyız? Kendi başının çaresine bakamıyor musun
@benzek1 öyle gorunuyor haklisin
Sahiplenmek demek kardeş günümüzde Kadın cinayetlerinde hangi kadın kendini savunabildi?
@benzek1 sorun bendeymis gibi hissetirmeye calismasi..
@benzek1 Mağara kafasından çıkarsıınz umarım bir gün. Kimse kimsenin bodyguardı ya da yemek yapanı değil.
Ya en modern insan sensin 2 gr beyninle savun modernliğini
Soran, sorun sende tabii ki. Kriterlerin ortaçağda savaşarak ülkesini koruyan gladyatör isteği gibi.
Birader sen de bu kadar gönüllüysen hadi aranızı yapalım da mesut olsun
*olun.
Sahip çık kıza bari
Ben gercekten yaksin mi dedim onu lafin gelisindedim demek istedigim bana kiyamayan beni seven biri. Ayrica Patavatsiz ve hadsizsin. Sen kimsinde benim arami yapacaksin.
Kanka ya sen anlamıyorsun Ya biz anlatamıyoruz kızın en doğal hakkı kendini savunacak bir insan bulması senin ülken senin bahsettiğin kadar gelişmiş bir ülke değil kadın cinayetleri şiddetleri olan ülke
@benzek1 bunun magara kafasiyla alakasi yok. Eminim örf ve adet nedir bilmezsin asla.
Ben ne alaka kanka 😀
Kadına şiddet diyorsun da, kadına şiddeti yapan asıl böyle erkekler. Yok benim yoksa kara toprağın, yok ben senin sahibimin bilmem ne.
@benzek1 Bakıyorum gönüllüsün. Madem böyle erkek değilsin ne diye onları savunuyorsun?
Kim demiş bana senin sahibinim diyecek birini istedigimi? Şu an benim sorumla alakasi ne bunun tam olarak sen konusu iyice degistirdin haksiz oldugunu gorunce
Kanka uzatmaya gerek yok
Yorum yapan kafamı s! km yeter lan
Kızım, haberin yok galiba senin bu soruda yazdığın kriterleri karşılayanların hepsi karısını döven, maço, saçma sapan kıskançlık krizlerine giren içip sapıtan tipler.
Ne alaka herkes öyle falan değil duzgun insanlarda var elbet
Şu an bu soruyu sorup diyorsun ya, bulamıyorum falan. Anlamalısın ki sorun sende
Düzgün insan yok kanka yazdıklarına göre
@benzek1 Buna düzgün insan diyorsan yok
Kanka bunun anladığı düzgün insan köle arayan tipler sanırım hala karşı çıkıyorsa
Sorun sende asıl. Normal seven birini istemisdim ben oraya yatak derdinde degilde dokunmadan sevebilen biri yazmisim sen gelmis ne diyon. Öyle tipler icip icip karisini döven diyosun
Kanka ablamız kendine arıyor köle olayı şimdi anladım
@benzek1 ben kendime neden köle arayayim? Hangi kriterlerimde köle aramisim
Valla böyle şeyler duydukça şu sanaldan foto moto göstermeden "seni seviyorum" diyen tipler aklıma geliyor. Bakireliğe önem veriyorsan eyvallah saygım var ama dokunmadan sevmek nedir Allah aşkına? Evliya ile evlen o halde
@benzek1 yemegimi mi yapsin dedim camasirimi mi yikasin da köle aradim? Bekciligimi mi yapsin dedim? Sadece sevsin dedim.
Bekçi aradığın 100%
Abla sana tek diyeceğim en yakın zamanda psikolojik tedavi al sen iyi değilsin
@benzek1 sende yanar dönersin az önce baska konusuyodun
Mevlana torunuyum ondandır şimdi engelle beni daha fazla bildirimin gelmesin
@benzek1 Tarayıcıdan bildirimi kapat
Uygulama kullanıyorum
Bekci aramiyorum ben sevdigim insani sahiplenirim aymi seyi karsidan beklemek nezamandannsuc brnmi anlatamiyorum senmi anlamiyosun
Tamam bana ağlama git bul o zaman bir zahmet engelle de
@benzek1 kimin umrunda yorum yapip bana bulasmasaydin senin icin burada susucak degilim
Sahiplen ama senin yazdıklarından çok net anlaşılıyor ki, sen kendinden 30-40 santim uzun, devasa kasları olan bodyguard tiplileri istiyorsun, sevgi mevgi hikaye. Yaşın da ona müsait
@benzek1 engelleme yok sen yorum atmasaydin
Sıçtık
Yo cok benden uzun istemiyorum en fazla 10-15. Boyu boyuma olsun. Beni tanimadan yorum yapamazsin öyle asiri kasli masli tiplerde istemiyorum normal olsun kalbi güzel olsun
Yani senin anlamadigin işler bosverr bunlari anlamak sizi aşar hadi barlar sizi bekler
Biri şuna ilgi versin konu kapansın
@benzek1 yeter duzgun konus Ne saniyon biri bana burada tanisalim disecek ilgi verecek bende kosa kosa ay biri ilgi verdi mi diyecem? Gercekten hepiniz cok hadsizsiniz. Bana gercek hayatta cocugumun babasi olabilicek potasinseylde agirbasli duzgun efendi helal sut emmis bi aslan parcasi lzim
Banane banane banane ablacım banane git bul ara uğraş banane senin istediğin insandan yazma yazma oyun oynuyorum Ya da engelle beni
@benzek1 ben nukler le konusuyom
Kimle konuşuyorsun?
Umarım çıkar
Amin