Sorum erkeklere: Bir erkek kardeşi olarak gördüğü birine ne için böyle davranır?

Arkadaşlar öncelikle ben üniversite öğrencisiyim. Benden 5 yaş büyük bir arkadaşım var sınıfımızda. Abi-kardeş gibiyizdir. İyi anlaşırız. 4 yıldır sevgilisi var. Hatta kız arkadaşıyla tanıştık. Bu arkadaş sınıfın en güzel kızı olduğumu filan söyler ve beni çok beğenir. Bunu diğer arkadaşlarıma filan da söylüyormuş. Bana geçende '' Sen benim kardeşimsin, yanlış anlama bak. Sınıftan bir kız bana 'Sevgilin olmasaydı seni ben ayarlardım.' Dedi. 'Ben de ona kusura bakma da sevgilim olmasa ben Speranza'yı -gerçek ismimi kullanmak istemiyorum- ayarlardım.' Dedim.'' Dedi gülerek. Ben de gülerek '' Ne diyeyim ki? Teşekkür ederim.'' demek zorunda kaldım. Bir erkek bunu niye söyler kardeşi olarak gördüğü birine? Bu arkadaşla arama mesafe koymam gerektiği kanısına vardım. Ve geçen gün sınıftan hiç alakası olmadığı '' Sürekli gece bana mesaj atıyor. Sinir oluyorum.'' dediği ve ağza alınmayacak küfürler salladığı kızla öpüşürken yakalandığını öğrenince birden muhabbetimi kestim. Selam bile vermiyorum. Doğru yaptığımı düşünüyorum; ama özellikle erkeklerin fikirlerini almak istedim.
Tekrardan soruyorum : Bir erkek kardeşi olarak gördüğü birine ne için böyle davranır? Ya da böyle davranır mı?
Sorum erkeklere: Bir erkek kardeşi olarak gördüğü birine ne için böyle davranır?
Cevapla