Arkadaşlar öncelikle ben üniversite öğrencisiyim. Benden 5 yaş büyük bir arkadaşım var sınıfımızda. Abi-kardeş gibiyizdir. İyi anlaşırız. 4 yıldır sevgilisi var. Hatta kız arkadaşıyla tanıştık. Bu arkadaş sınıfın en güzel kızı olduğumu filan söyler ve beni çok beğenir. Bunu diğer arkadaşlarıma filan da söylüyormuş. Bana geçende '' Sen benim kardeşimsin, yanlış anlama bak. Sınıftan bir kız bana 'Sevgilin olmasaydı seni ben ayarlardım.' Dedi. 'Ben de ona kusura bakma da sevgilim olmasa ben Speranza'yı -gerçek ismimi kullanmak istemiyorum- ayarlardım.' Dedim.'' Dedi gülerek. Ben de gülerek '' Ne diyeyim ki? Teşekkür ederim.'' demek zorunda kaldım. Bir erkek bunu niye söyler kardeşi olarak gördüğü birine? Bu arkadaşla arama mesafe koymam gerektiği kanısına vardım. Ve geçen gün sınıftan hiç alakası olmadığı '' Sürekli gece bana mesaj atıyor. Sinir oluyorum.'' dediği ve ağza alınmayacak küfürler salladığı kızla öpüşürken yakalandığını öğrenince birden muhabbetimi kestim. Selam bile vermiyorum. Doğru yaptığımı düşünüyorum; ama özellikle erkeklerin fikirlerini almak istedim.
Tekrardan soruyorum : Bir erkek kardeşi olarak gördüğü birine ne için böyle davranır? Ya da böyle davranır mı?
Tekrardan soruyorum : Bir erkek kardeşi olarak gördüğü birine ne için böyle davranır? Ya da böyle davranır mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar