Arkadaşlar ne yazık ki her şey dış güzellik?

  • Merhaba dostlar bugün size benimde yeni farkettiğim acı bir gerçeği söyleyeceğim. Yakışıklı ve uzun boylu erkek değilseniz kimse sizi sevmeyecek (benide kimse sevmeyecek) genelde insanlar hep tavsiye verir kız tavlamayla ilgili ama tek gerçek var yakışıklı olmak. Bir insanı gördüğümüzde beyin 2 saniye içinde bu insanın yakışıklı olup olmadığına karar verir. Eğer yakışıklıysa kızlar kendi gidip konuşur değilse bir şey yapmazlar. Birde hep özgüvenle ilgili şeyler söylerler yok özgüvenli ol kızlar seninle sevgili olur buda yalan kız tavlayan insanlar neden özgüvenli biliyor musunuz? Kızlar yakışıklı erkekleri red etmiyor çünkü bu sayede yakışıklı erkekler herkese teklif ediyor 10 kızdan 9 u beğeniyor zaten. Genelde çirkin erkekler merhaba dese bile tacizci derler. Ama otobüste bazen görüyorum kızlar bilerek yakışıklılarla konuşuyor hatta bazıları kendini ona sürtüyor. Sokakta insanları çevirirken bile hep çirkin insanlara kimlik soruyorlar. İş yerinde bile önce uzun insanları işe alırlar. Yakışıklı insanlar canım olsa bile onlara insanlar güvenirler. Çirkin kısa boylu kel birini dinlemezler bile. Bakım yapmak güzel giyinmek hikaye. İstersen en güzel takımı giy en iyi spor salonunda en iyi hocayla antrenman yap kendine dikkat et yinede seni beğenmezler. Giyim önemli diyen kızlar sokakta 190 kaslı yakışıklı bir erkeği üstünde kıyafet olmadan görse bile beğenir emin olun. Çirkin kel göbekli biriyle ise sokakta dalga geçerler. Kızlar gerçek aşkı aramıyor yakışıklı erkek arıyor bu yüzden kızlar aldatılıyor. Kadın 9 ayda bir birey meydana getirirken erkekler 9 ayda belki 300-400 birey meydana getirebilir. Fazla kadınla evlenirler bazen böyle işte. Genelde kızlar yakışıklı uzun boylu erkeklerle üniversitede evlerinde kalıp parti yaparlarken. Çirkin erkekler üniversite oku, r ev , araba alır 35 yaşında gelir hiç kız eli tutmadan onu kandıran ilk kızla evlenir. kız hayatını yaşamıştır daha sonra kocasını aldatır genellikle. Yakışıklı erkekler istediği kızla malum işi yaparken çirkin erkeklerin malum işi yapmak için sevgili olup 6-7 ay tanışıp güven vermesi gerekir. Kızlar yalan söyler yok güven ver bana. Ben çok gördüm 7 ay sevgilisiyle bir şey yapmamış ama yakışıklı erkek gördüğünde tanımadan herşeyi yapmış. Ben sanırım anca 150 boyunda kilolu muhavazekar bir kızla evlenirim o beni hiç sevmeyecek sadece para için ve ailesinden kurulmak için evlenicez ve ben asla mutlu olmayacağım gerçekten intahar edecem artık bıktım (20 yaşındayım) modern hayat gerçekten çok zor keşke vahşi doğada olsaydım 2 erkek kapışır biri kazanır diğeri ölür kurtulur
Arkadaşlar ne yazık ki her şey dış güzellik?
Cevapla