Hiç görmeden sevdiğini iddia edenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

mesela (örneğin) sanal oyunlarda karşıdaki erkeğin/bayanın yüzünü görmeden, yalnızca sesini duyarak hoşlandığını, onu çok sevdiğini söyleyen ve sevgili olup öyle devam eden insanlar var. Bu gerçek aşk mı, yoksa ne amaçları ne böyle kişilerin. Bana saçma ve gerçek dışı geliyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Ve sonra, (eklemeyi unutmuşum) birbirlerinin Instagramlarını alsalarda yinede oyundan tanışıldığı için fotoğraf atılmıyor, gerçek hayatta buluşulmuyor. Öyle. ona rağmen ilişkileri devam ediyor, 'ben seni görmeden de sevdim ' cart curt falan :/
Hiç görmeden sevdiğini iddia edenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla